آینه جم: فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: سهم خوبی از عوارض آلایندگی ویژه این شهرستان اخذ شده و تا روز های آینده به حساب دهیاری ها و شهرداری ها واریز خواهدشد.

به گزارش«آینه جم»؛ عبدالله نادری روز چهارشنبه در نشست با شورا،شهردار و دهیاران شهرستان عسلویه گفت: با ایجاد نگاه کارآفرینانه و توسعه محور، امید را به شهرها و روستاها شهرستان هدیه کنید.

وی کارآفرینی و سرمایه گذاری را امری پسندیده و نیروی محرکه چرخ اقتصاد کشور دانست و اظهارداشت: شورا و دهیاران روستاها با تبیین ظرفیت ها و حوزه های سرمایه گذاری به کار آفرینان بخش خصوصی زمینه را برای رونق تولید و اشتغال پایدار فراهم سازند.

فرماندار عسلویه در ادامه به مشکلات کسری بودجه ناشی از استانی شدن ارزش افزوده دهیاری ها و شهرداری ها پرداخت و افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر سعی کرده ایم بخش عمده ای از مشکلات ناشی از ارزش افزوده را از محل عوارض آلایندگی جبران کنیم .

وی یادآورشد:اعتبار شهرستان عسلویه در سال جاری با جهشی قابل ملاحظه بالغ بر 760میلیارد ریال است.

نادری افزود: اگرچه برخی از دستگاه ها هنوز مبادله موافقت نامه را انجام نداده اند و باید در روزهای آینده این امر انجام پذیرد تا با اختصاص بودجه یادشده بخش مهمی از نیازهای شهرستان برطرف شود.

نادری با اشاره به سفر اخیر استاندار بوشهر به شهرستان که با رویکرد اقتصادی و رفع موانع تولید صنعت گران انجام شد گفت: عزم دولت بر رونق تولید وحمایت از تولید کنندگان بخش خصوصی است ودهیاری ها وشهرداری ها نیز به سهم خود در رفع موانع تولید کوشا باشند.

[کد خبر:AJ23655]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب