مراسم بزرگ رژه نیروهای مسلح شهرستان عسلویه بمناسبت هفته بسیج به میزبانی سپاه عسلویه

ivybtr67itr6tviahswcg ks gy.jpg

در این مراسم یگان‌های نیروی انتظامی، سپاه و  بسیجیان شهرستان به همراه یگان‌های امدادی، موتوری و خودروی از مقابل مسئولان رژه رفتند.

سردار محمدتقی صفری فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر  در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: درس آموزی از منش و مکتب شهدا بر همگان واجب است.

وی با بیان اینکه عسلویه دیار سرداران و شهدای والامقام شیعه و سنی است که برای جهانیان مایه پند گرفتن است، افزود: اسطوره‌ها و استوانه‌های دفاع مقدس و مدافع حرم سبب بقا و ماندگاری نظام اسلامی شدند.

صفری با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح در منطقه و جهان خودنمایی می‌کند، تصریح کرد: نیروهای مسلح مستقر در عسلویه نیز در دفاع از آبهای سرزمینی و هویت ملی این خطه قهرمان پرور نیز موفق هستند.

 وی افزود: تبیین رشادت‌ها و جانفشانی‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و ایثارگران و جانبازان در جامعه امری ضروری است.

وی ادامه داد : در سایه فرهنگ حماسی عاشورا بود که در طول هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق نیروهای مسلح و بسیج ما با ایثار و فداکاری آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و کسب پیروزی و افتخار انجام دادند.

سردار صفری قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در جهان سرآمد دانست و گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده است و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی بسیجیان سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.

وی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و برچیدن داعش در خلیج فارس گوشه ای از اقتدار بسیجیان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.


وی صلح و امنیت و آرامش امروز ما را در سایه نیروهای مسلح و بسیجیان مقتدر و توانمند و فداکار دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا نام ایران اسلامی در جهان پر آوازه است و انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و طلیعه دار بیداری اسلامی در منطقه است.

[کد خبر:AJ23443]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب