3uifyniry7y73y3rg3y7gny3.jpg

200نفر از دانش آموزان شیعه و سنی دختر شهرستان عسلویه صبح امروز مصادف با شهادت امام رضا(ع) در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به اهداف اعزام این اردوها گفت: دانش آموزان باید بدانند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس چه فداکاری هایی را انجام داده اند.

سرهنگ مهدی حسن زاده  اظهار کرد: همچنین ترویج اشاعه ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جدید با این مناطق از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با اشاره به اهداف اردوهای راهیان نور گفت: این اعزام‌ آثار و برکات مثبتی از جمله آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در بر داشته است.

فرمانده سپاه عسلویه تصریح کرد: جهت کیفی سازی برنامه اردوی راهیان نور از دانش آموزان هیچ گونه مبلغی برای اعزام به این برنامه معنوی اخذ نگردیده است و صد درصد توسط سپاه خاتم الانبیا(ص) پرداخته گردید.

وی با توجه به عظمت و معنویت این اردوها اظهار داشت: این سفر سه روزه می باشد و از چهار یادمان  شلمچه, شهدای والفجر هشت ,یادمان طلائیه و نهر خین بازدید و زیارت بعمل می آید.

حسن زاده با اشاره به دیگر برکات اردوهای راهیان نور گفت: این برنامه فرهنگی با هدف آگاه‌سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم است.

[کد خبر:AJ23419]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب