http://static2.tamasha.com/files/picture/thumb/01233296.jpg

آینه جم:هافبک تیم پارس جم معتقد است نباید توقعات از این تیم بالا باشد اما آنها در هر بازی تنها برای برد بازی می کنند.

به گزارش آینه جم:امید سینگ هافبک گلزن پارس جم بعد از برتری سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: خدا را شکر می کنم که در اصفهان و مقابل تیم قدرتمند ذوب آهن موفق به کسب سه امتیاز حساس شدیم تا دوباره به صدر جدول بازگردیم.
وی افزود: خوشبختانه هروقت به زمین می آیم می توانم در نتیجه نهایی اثرگذار باشم. امروز هم وقتی وارد بازی شدم، فشار از روی تیم ما کم شد و می توانستم دبل کنم که نشد.
سینگ در مورد خراب کردن ضربه پنالتی اش نیز گفت: انگار ورزشگاه نقش جهان برایم طلسم شده است، من در دیدار با سپاهان هم در این ورزشگاه پنالتی خراب کردم اما خوشحالم که پورامینی در بازگشت توانست توپ را به گل تبدیل کند.
وی با اشاره به اینکه نباید از پارس جم توقع نا بجا داشت، تصریح کرد: دیگر همه از سیستم بازی ما متوجه می شوند که در هر بازی برای برد می جنگیم و آقای تارتار نیز بازی به بازی جلو می روند. ما با تمام وجود می جنگیم و هدف مان تنها قهرمانی است. هرچند هنوز راه زیادی باقی مانده است.
هافبک تیم پارس جم در مورد مسری شدن تشویق ایسلندی بین فوتبال دوستان ایرانی در همه ورزشگاه های کشور گفت: تشویق ایسلندی هواداران ما با همه دنیا فرق دارد!

امید سینگ با گل دومی که در دقیقه 83 وارد دروازه ذوب‌آهن کرد، پای حکم صدرنشینی پارس جنوبی را امضا کرد.

 پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان دست به کار بزرگی زد و ذوب‌آهن مدعی را با 3 گل شکست داد. پارس جنوبی که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف پیش بود، در دقیقه 83 روی حرکت خوب امید سینگ به گل دوم رسید.
سینگ با این گل نه تنها خیال هم تیمی‌هایش را بابت برد و تثبیت صدرنشینی راحت کرد که شادی را به جمع اندک هواداران تیمش در اصفهان آورد. او با شادی گل به سبک رونالدو سکوها را بسیار هیجان‌زده کرد و اندک هواداران پارس جنوبی که در ورزشگاه بودند را با خوشحالی همراه کرد.
مهاجم ایرانی- هندی پارس جنوبی در پایان بازی نیز به سمت هواداران رفت و با آنها عکس سلفی گرفت که در نوع خود قابل توجه بود. سینگ با این گل تعداد گل‌های زده‌اش را در لیگ هفدهم به عدد 4 رساند.

[کد خبر:AJ23213]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب