"آینه جم"،مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه رتبه استان در کنکور سراسری امسال دو پله ارتقاء یافته است، گفت: رتبه استان بوشهر از ۱۸ به ۱۶ ارتقاء یافت.

به گزارش "آینه جم"، ناصر کرمی با اشاره به این که این رتبه در دولت تدبیر وامید رشد چهار پله‌ای داشته است خاطرنشان کرد: رتبه استان از سال ۹۲ تاکنون از ۲۰ به ۱۶ جهش یافته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان این که از میان ۱۴ هزار و ۸۰۹ نفر شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۶، چهار هزار و ۵۹۵ نفر قبول شده‌اند تصریح کرد: این تعداد قبولی معادل ۳۱.۰۳ درصد است.

کرمی با بیان این که در سال جاری قریب به دو هزار نفر از دانش آموزان استان زیر پوشش طرح تقویت بنیه علمی قرار گرفته اند خاطرنشان کرد: اجرای این طرح که باحمایت ویژه استاندار وقت دکتر سالاری و دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی استان صورت گرفت، تاثیر مثبت و موثری در رشد صعودی کنکور داشته است.

وی خاطرنشان کرد: طرح مزبور در ۱۸ شهرستان و منطقه استان اجرا شده که برگزاری کلاس‌های کنکور و مشاوره، ایجاد پایگاه‌های انتخاب رشته باحضور مشاورین توانمند وتوزیع کتب کمک آموزشی از جمله آن اقدامات است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بیان داشت: در صورت تداوم حمایت و همراهی از جانب مسئولان استان و دهیاری‌ها و شوراها می‌توان در سال آینده رشد بیشتری را نیز انتظار داشت.

[کد خبر:AJ23178]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب