آینه جم: رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر گفت: تیم 'لیان نوین' به عنوان نماینده این استان در مسابقات کشوری اراک به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش « آینه جم »؛ رضا رضازاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مسابقات که روز گذشته به میزبانی اراک برگزار شد نماینده استان با چهار بازیکن به نام های عباس قاسمی، حسام رسولی، نویدعطار و فریبرز پاپری در مسابقات حضور داشت.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور 10 تیم در قالب 2 گروه پنج تیمی برگزار شد.

رضازاده افزود: نماینده استان در دور نیمه نهایی توانست برابر تیم اراک با نتیجه 21 بر 10 پیروز و راهی دیدار فینال شود.

وی یادآور شد: در دیدار پایانی نیز در یک بازی حساس نزدیک و پر برخورد لیان نوین با نتیجه ٢١بر ١٩ مغلوب تیم سان الف اراک شد.

رضازاده افزود: هر چهار بازیکن تیم اراک از سوپر لیگ بودند که همین امر کار را برای نمایندگان استان دشورا کرده بود ولی با این وجود در فینال رقابتی تنگاتنگ با آنان داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: لیگ بسکتبال استان بوشهر نیز چندی پیش به اتمام رسید و تیم های حلال احمر بوشهر، هیات بسکتبال دشتستان و پارس جنوبی بوشهر به ترتیب به رده های نخست تا سومی دست یافتند.

رضا زاده در ارتباط با برنامه های فراروی هیات بسکتبال استان بوشهر نیز گفت: کلاس های داوری درجه 3 بانوان شهریورماه از سوی این هیات در بوشهر برگزار می شود.

[کد خبر:AJ22676]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب