آینه جم ؛  مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: به ادامه روند رو به رشد این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور امیدواریم و می خواهیم در پایان فصل یک رتبه قابل قبول برای مردم استان بوشهر داشته باشیم.

به گزارش آینه جم، حسین پاشایی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: تیم پارس جنوبی جم به خودباوری لازم رسیده تا حدی که در برابر تیم های بزرگ نیز برای برد به میدان می رود و این نشان از لیاقت کادرفنی و بازیکنان پارس جنوبی است.
وی بیان کرد: پارس جنوبی جم در برابر سپاهان نیز نمایش قابل قبولی داشت و در صورت خوش شانسی می توانستیم پیروز این میدان نیز لقب بگیریم.
پاشایی ادامه داد: اینکه بازیکنان پارس جنوبی جم پس از هدر دادن پنالتی نیز عطش گلزنی آنها کم نشد و در وقت اضافه این تیم موفق به زدن گل مساوی شد این مهم نشان از شایستگی های فراوان بازیکنان پارس جنوبی جم است.
پاشایی گفت: تارتار سرمربی با دانش و جوان تیم نیز برای هر بازی بازیکنان با هدف کسب برد تیم خود را وارد میدان و تمام جوانب را لحاظ می کند و این یکی از فاکتورهای مهم موفقیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم است که منجر به افزایش خودباوری بازیکنان آن شده است.
وی ادامه داد: این تیم در مجموع یک ساختار جوان دارد و در مقابل با تیم های با قدمت بالا شاید اندکی با مشکل مواجه شویم که این امر نیز به دلیل زیرساخت های موجود در تیم های یاد شده است.
پاشایی ادامه داد: با این حال با کار زیادی که روی بازیکنان تیم شده در بازی خارج از خانه با تیم های بزرگ نیز با هدف کسب برد وارد میدان می شویم.
پارس جنوبی جم در هفته سوم بازی ها در برابر سپاهان اصفهان در خارج از خانه موفق به کسب نتیجه مساوی یک بر یک شد.
پارس جنوبی جم هم اکنون با هفت امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و در هفته چهارم بازی ها در خانه به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می رود.

[کد خبر:AJ22604]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب