«آینه جم» سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در هفته سوم لیگ برتر، این تیم باید در اصفهان برابر سپاهان به میدان برود که کار سختی در پیش داریم.

به گزارش«آینه جم»؛ مهدی تارتار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیش بینی می کنیم این بازی سخت ترین بازی این فصل تیم فوتبال پارس جنوبی باشد که دلیل عمده آن نیز شکست 4 بر صفر هفته گذشته سپاهان برابر پدیده خراسان است.

وی بیان کرد: سپاهان در این فصل از مدعیان عنوان قهرمانی و برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی پا به مسابقات گذاشته و همین باعث شده در برابر پارس جنوبی جم با تمام توان ظاهر شوند.

تارتار ادامه داد: جایگاه سپاهان در میانه جدول مطلوب این تیم نیست و آنها برای خروج از این وضعیت سعی می کنند از بازی برابر پارس جنوبی جم با دست پر خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم به خودباوری لازم رسیده و انگیزه فراوانی دارند گفت: با شناختی که تاکنون نسبت به تیم سپاهان پیدا کرده ایم بازیکنان آنها توپ را در زمین بخوبی به گردش در می آورند، به همین دلیل تلاش می کنیم با تاکتیک مناسب روبروی آنها قرار بگیریم.

تارتار در ارتباط با مصدومیت ابراهیم صالحی گفت: صالحی پس بازی با گسترش فولاد تبریز در هفته اول لیگ با یک مصدومیت جزیی روبرو بود که در جریان دیدار با پیکان این مصدومیت منجر به تعویض وی شد.

وی ادامه داد: تمرینات پارس جنوبی جم پس از وقفه ای یکروزه از امروز دوشنبه آغاز و در این تمرین وضعیت مصدومیت و یا آمادگی صالحی برای رویارویی با سپاهان اصفهان مشخص می شود، با این وجود تیم پزشکی نهایت تلاش خود برای مهیاد شدن وی را بکار می گیرد.

تارتار در ارتباط با دیدار هفته دوم تیمش با پیکان گفت: فشا هواداران روی حریف باعث 2 گل این تیم در دقایق ابتدایی شد و امیدواریم این هواداران پرشور را همواره پشت سر خود ببینیم.

وی افزود: با توجه به توان مضاعفی که بازیکنان از حضور هواداران می گیرند انتظار می رود در دیدارهای آینده در خانه آنها استادیوم را پرکنند.

تیم پارس جنوبی جم با کسب 6 امتیاز از 2 بازی نخست خود هم اکنون در رتبه نخست لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

پارس جنوبی جمعه هفته جاری در سومین هفته از بازی های لیگ برتر فوتبال کشور در اصفهان به مصاف تیم سپاهان این شهر می رود.

[کد خبر:AJ22570]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب