«آینه جم»؛ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی گفت: تمرین های تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از هفته دوم مسابقات لیگ برتر در شهر جم استان بوشهر برگزار می شود اما تا پیش از آن به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه این شهر این تیم در تهران تمرین خواهد کرد.

به گزارش«آینه جم»؛  بهرام رضائیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمرینات پارس جنوبی جم از 20 خرداد ماه بطور رسمی در زمین چمن ورزشگاه شهر جم آغاز و پس از یکسری تمرین ها در تهران به مدت 10 روزه در ایروان ارمنستان اردو زد.

وی بیان کرد: پس از بازگشت از اردوی ارمنستان و ستراحت چند ‌روزه‌ از روز گذشته تمرین های تیم فوتبال پارس جنوبی جم به مدت 10 روز در تهران پیگیری می شود تا با آمادگی کامل به مصاف نخستین حریف خود گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر برویم.

رضائیان یادآور شد: پس از برگزاری این بازی تمرین های این تیم برای کسب آمادگی در برابر تیم پیکان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال در شهر جم از سرگرفته می شود تا بتوانیم نخستین بازی خانگی خود را برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره نقل و انتقالات تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: متناسب با نیازهای تیم به دنبال جذب بازیکن باکیفیت و باانگیزه بودیم و هیچ وقت دنبال بازیکن اسم و رسم دار نرفتیم.

رضائیان یادآور شد: در مجموع در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی داشتیم و عمده بازیکنان مدنظر خود را جذب کردیم.

وی تاکید کرد: تمام تمرکز مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی برای حضوری شایسته در لیگ برتر است و در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نخستین بازی خود در مسابقات لیگ برتر کشور جمعه ششم مردادماه امسال در تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر می رود و در هفته دوم در نخستین بازی خانگی با پیکان دیدار می کند.

این تیم سال گذشته با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک موفق به راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور شد.

[کد خبر:AJ22340]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب