«آینه جم» ایرانجوان بوشهر باشگاه قدیمی و ریشه دار بوشهری همچنان در تکاپوی اظهار نظر های مسئولان و سهامداران میبیند.

به گزارش «آینه جم» جعفر پورکبگانی یکی از افرادی که طی سالیان گذشته مدیریت باشگاه را بر عهده داشته و همچنان خود را مدیر عامل قانونی باشگاه می داند در گفتگو رادیو ورزش صحبتهای جالبی را مطرح کرد.

وی که به شدت از اتفاقات رخ داده ناراحت به نظر میرسد ابتدای صحبتهایش گفت:باشگاه ایرانجوان با هفتاد سال سابقه فوتبالی در سال 86 دچار مشکلاتی گردید و در آن زمان بنده به عنوان فرماندار وقت وارد شده تا تیم را نجات دهم.  سال 86 ایرانجوان با چهارصد میلیون تومان بدهی و حکم تعلیقی فدراسیون فوتبال روبرو بود و من علاوه بر خرید پرونده امتیاز لیگ یکی باشگاه همه بدهی ها را نیز تقبل نمودم. در آن سال ایرانجوان تنها سه بازیکن بومی در ترکیب خود داشت و البته خوابگاهی مملو از بازیکنان غیر بومی که من باشگاه را تبدیل به یک تیم بومی با تیمهای پایه مستمر کردم.همه تیمهای بزرگ ایران نیز از بازیکنان جوان ما استفاده نمودند که اتفاقی نادر است.

پورکبگانی ادامه داد :51 درصد سهام ایرانجوان به نام من نیست و همان زمان این سهام را به آقایان "هبه" کردم اما حالا یک سری  دوستان مسائل سیاسی را چاشنی کار کرده اند که البته خیلی مبتدیانه این اقدام را انجام داده اند.این آقایان دوازده مورد تخلف قانونی و حقوقی را مرتکب شده اند که من همه مسائل را به اداره ورزش و جوانان،ثبت شرکتها و هیات فوتبال اعلام کرده ام.

وی تصریح کرد:اینها آمده اند درخواست مجمع داده اند و آن را برگزار کرده اند که فکر میکنم خودشان هم در این کار مانده اند! تیم ما چیزی حدود سه و نیم الی چهار میلیارد تومان بدهی دارد آنهم در شرایطی که این آقایان مانع شدند در این 8سال ریالی به باشگاه کمک شود.دوستان اصلا نمیتوانند مجمع عمومی برگزار کنند ،مجمع ما سال گذشته برگزار شده و امضا همه آقایان نیز موجود است.از زمان مجمع قبلی و بر اساس اساسنامه باید دو سال بگذرد و اگر هم قرار باشد اتفاقی رخ دهد باید بر اساس اساسنامه باشگاه صورت بگیرد.

پورکبگانی گفت:از من درخواست کردند در مجمع شرکت کنم اما چون وجاهت قانونی نداشت شرکت نکردم. نه تنها من شرکت نکردم بلکه خیلی ها شرکت نکردند.اصلا تعداد آرا با شرکت کننده ها برابری ندارد!یک نفر از همین دوستان آمده و به من وکالت داده که من اشتباه کردم که در آن مجمع رای دادم و حالا مکتوب برای من نوشته که اشتباه کردم! به اداره ورزش و جوانان و اداره ثبت هم نامه دادم و حتی یک نامه نیز به صدا و سیما فرستاده ام که هر گونه مصاحبه به عنوان هیات مدیره جدید ایرانجوان غیر قانونی است.بعد از ماجرای انتقال مهدی قائدی به استقلال هیچ امر اجرایی دیگری از طرف باشگاه ایرانجوان رخ نداده است.
منبع: فوتبال بوشهر

[کد خبر:AJ22321]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب