http://media.mehrnews.com/d/2016/01/05/3/1960017.jpg?ts=1486462047399 «آینه جم» رئیس اداره تامین اجتماعی جم گفت: با اقدامات صورت گرفته، خدمات‌دهی تامین اجتماعی در شهرستان جم بهبود یافته است.

به گزارش «آینه جم» سید اسدالله حسینی ظهر شنبه در نشست با فرماندار شهرستان جم از حذف دفترچه تامین اجتماعی در آینده نزدیک در تمامی مراکز طرف قرارداد خبر داد.

با اعلام این خبر گفت: هم اکنون خدمات درمانی در درمانگاه های تامین اجتماعی بدون نیاز به دفترچه انجام می شود و طبق برنامه ریزی انجام شده به زودی در تمامی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی، دفترچه حذف خواهد شد.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به بیمه شدگان جم با همکاری درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان، کمیسیون پزشکی بیمه شدگان مشاغل آزاد و خاص در جم راه اندازی شد.

حسینی اضافه کرد: برای سرعت بخشی به ارائه خدمات در تامین اجتماعی، شعبه جم به فیبر نوری متصل شد و تمامی خطوط تلفن نیز بر روی این شبکه ارتباطی قرار گرفت.

رئیس اداره تامین اجتماعی جم از افزایش خدمات الکترونیک تامین اجتماعی خبر داد و گفت: از این پس بیمه شدگان برای دریافت اطلاعات استحقاق درمان و نوبت بیمارستان می توانند با گرفتن کد ستاره #۱۴۲۰ *۴*  از این خدمات از طریق تلفن های همراه برخوردار شوند.

حسینی تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان را ۱۵ هزار و ۹۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد به همراه افراد تحت تکفل به رقم ۴۸ هزار نفر بیمه شده در شهرستان می رسد.

[کد خبر:AJ22318]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب