http://media.mehrnews.com/d/2016/12/05/3/2294462.jpg?ts=1486462047399آینه جم: فرماندار شهرستان جم گفت: زمین و نقشه برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم مهیا است.

به گزارش «آینه جم»؛ فتح الله نوروزی ظهر شنبه در دیدار رئیس تامین اجتماعی جم و روسای درمانگاه تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی شهرستان گفت: زمین و نقشه درمانگاه تامین اجتماعی جم آماده شده و انتظار داریم عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع‌تر آغاز شود.

وی با تبریک هفته تامین اجتماعی به همه تلاشگران این عرصه و جامعه هدف تصریح کرد: شهرستان جم ۴۸ هزار بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی دارد و احداث درمانگاه مناسب حق اولیه و نیاز ضروری بیمه شدگان جم است.

وی اضافه کرد: زمین و نقشه برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی جم مهیا است و انتظار داریم هر چه سریع تر این مطالبه دیرین مردم اجرایی شود.

نوروزی افزایش متخصصان درمانگاه تامین اجتماعی جم را از ضرورت های مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت بیمه شدگان و مراجعات زیاد، تقویت کادر تخصصی درمانگاه ضرورت دارد.

فرماندار جم از افتتاح ساختمان تامین اجتماعی ریز در هفته تامین اجتماعی خبر داد و افزود: در راستای تقویت صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی در شهرستان حمایت لازم را انجام می دهیم.

[کد خبر:AJ22317]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب