«آینه جم»سارق حرفه ای طلاجات منازل شهروندان شهرستان گناوه در دستان پلیس گرفتار شد.  
 


  به گزارش «آینه جم»سرهنگ "داریوش مردانی" فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با توجه به افزايش وقوع سرقت طلاجات از منازل در سطح شهرستان گناوه به صورت گسترده و ايجاد جو نارضايتي در بين شهروندان، با تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت، تيم ويژه اي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي شهرستان گناوه مأموريت خود را آغاز در این خصوص آغاز کردند.

وی اظهار داشت: در بازبيني دوربين هاي مداربسته و اظهارات یکی از اهالي محل، مشخص شد سرقت ها توسط سارقان غير بومي و در حال حركت صورت مي گيرد، لذا رسيدگي به پرونده هاي سرقت به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت و بابررسي هاي به عمل آمده از تمامي سرقت هاي منزل مشخص شد، سرقت ها بين 8 تا 11 شب بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به همين منظور اكيپ گشت پلس آگاهي به صورت نامحسوس فعال و به طور مستمر در محله هايي كه سرقت منزل بيشتر صورت پذيرفته اقدام به گشت زني کردند، تا اينکه واحد نامحسوس پليس آگاهي حين گشت زني در محله بسيجيان به يك نفر كه در حال پرسه زدن بود و منازل را زير نظر داشت مشكوك و سریعا وی را دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فرد مظنون براي بررسي بيشتر به پليس آگاهي منتقل و در بازجویی خود را "محمدحسين ش" ساکن یکی از استان های همجوار معرفی کرد، مأموران با ارائه نتیجه بررسی میدانی و کشف طلاجات که به طرز ماهرانه اي در هواکش کولر خودرو و ابزار سرقت، به احتمال زیاد سرقت ها را یه متهم ارتباط دادند.

مردانی اظهار داشت: در نهايت با وجود دلايل و مدارک کافي متهم چاره اي جز بيان حقايق نداشت و در بازجويي هاي فني به تعداد 17فقره سرقت طلاجات از منازل اقرار کرد که پس از انجام تحقيقات تكميلي و بازسازي از تمامي صحنه هاي سرقت متهم به همراه شاکيان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شد. 

[کد خبر:AJ22100]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب