آینه جم: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: ۳۹ گزارش تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر ارائه شد.

به گزارش آینه جم: علی حسن‌پور پیش از ظهر یکشنبه در پنجمین  نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مردم بار دیگر حضوری گسترده و پرشور در این انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند با حضور حداکثری مردم، بیان کرد: در همه مراحل برگزاری انتخابات باید توجه ویژه به قانون صورت گیرد و از تخلفات انتخابات جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با تاکید بر اینکه تبلیغات باید در نقاط مجاز نصب شوند، اضافه کرد:‌ نصب بنر و پلاکارد انتخاباتی در نقاط غیر مجاز و ممنوعه جرم است و مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

وی از جمع‌آوری بنرهای نصب‌شده در نقاط غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: از دیگر جرایم انتخاباتی می‌توان به نحوه تبلیغات غیر مجاز، تشویش اذهان عمومی نسبت به نظام اسلامی، پخش موسیقی زنده در ستادهای انتخاباتی و معابر عمومی اشاره کرد.

حسن‌پور با اشاره به راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی کاندیداها در سطح شهر و روستاها، ادامه داد: ۳۹ گزارش تخلف انتخاباتی در استان بوشهر به مراجع قضایی این استان ارائه شده است که برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی افزود: ۱۹ گزارش مربوط به مرکز استان است و ۲۰ گزارش تخلف نیز از شهرستان‌ها رسیده است که برخورد قانونی انجام می‌شود.

[کد خبر:AJ21627]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب