آینه جم: مسابقه شطرنج رِیتِد زیر ۲۰۵۰ کشور با حضور نزدیک به ۱۸۰ شطرنج باز در کنگان برگزار شد.

به گزارش «آینه جم» ؛ این مسابقات در ۹ دور و به روش سوئیسی و شتابی در دو وقت یک ساعته برای هر نفر برگزار شد.

مسئول کمیته مسابقات هیات شطرنج استان بوشهر گفت: در این رقابت ورزشی محسن شیری با ۸ امتیاز از استان تهران اول، مسعود محبودی با 7/5 امتیاز از استان فارس دوم و دانیال افزون با 7/5 امتیاز از استان گیلان سوم شدند.

سامان آرمند افزود: جمال زارع با 7/5ازاستان خراسان رضوی، امیر میراب با ۷ امتیاز از استان فارس، سجاد مرادی با ۷ امتیاز از استان بوشهر، محمدصادق مرزوقی با ۷ امتیاز از استان گیلان، بهروزحق شناس با ۷ امتیاز از استان بوشهر، اسدالله مصطفوی با ۷ امتیاز از استان چهارمحال بختیاری و عماد بنی اسد با ۶/۵ امتیاز از استان کرمان رتبه‌های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: همچنین در رده ۸ سال پارسا دهقانی از کنگان، ۱۰ سال محمد رنجبر از کنگان، ۱۲ سال نازنین هاشمی از بوشهر، ۱۴ سال سبحان کوشکی جهرمی از استان فارس، ۱۶ سال علیرضا مظفری از استان فارس، بالای ۵۰ سال آقای احمد محمدیان از استان فارس و بالای ۶۰ سال حسین اردشیرپور از استان بوشهر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

مهدی خلیلی مسئول برگزاری مسابقات نیز گفت: سطح کیفی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و شهرستان کنگان و استان بوشهر توانمندی لازم را برای برگزاری مسابقات بین المللی نیز دارند.

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1396/2/6/949881_779.jpg

[کد خبر:AJ21366]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب