آینه جم: رییس هیات فوتبال شهرستان جم پیرامون خبر مطرح شده در یکی از خبرگزاری های کشوری واکنش نشان داد.

به گزارش «آینه جم» به نقل از فوتبال بوشهر؛ محمد اسدی در رابطه با احتمال برگزاری بازیهای پارس جم در شیراز گفت: ان شاءالله که تیم ما به لیگ برتر صعود کند اما به دنبال دایه مهربان تر از مادر نیستیم.

وی ادامه داد: در طول دو سال گذشته به بهترین شکل ممکن میزبانی داشته ایم و شکر خدا این را همگان دیده اند. حالا چرا در آستانه صعود تیم ما این خبرها مطرح می شود برایم قابل هضم نیست.

اسدی تاکید کرد: بحث میزبانی ما در استانهای همجوار به هیچ عنوان صحت ندارد، شخص فتاحی به جم آمد و امکانات ما را دید، نواقصی از جمله نبود اسکوربورد یا کوچک بودن رختکنها مطرح است که اینها با توجه به پتانسیل های استان و خصوصا شهر جم قابل حل است.

رییس هیات فوتبال جم توضیح داد: مردم شهرستان جم با همه وجود از این تیم حمایت کرده اند و در سرما و گرما كنار تيم بوده اند، همه مسئولان رده بالای شهرستان پای کار هستند تا این شیرینی اتفاق بزرگ برای استان و شهرستان جم به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.

منطقه ویژه انرژی پارس و ما به عنوان متولی فوتبال شهرستان همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا مشکلات در سریعترین زمان ممکن رفع گردد. مطمئن باشید در صورت صعود تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر میزبانی حق شهرستان جم است، نکته ای که لياقتش را داریم و برای آن سال هاست زحمت کشیده ایم.

[کد خبر:AJ21331]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب