آینه جم:رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از آمادگی استان بوشهر برای برگزاری انتخابات الکترونیک خبر داد و گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در بوشهر و برازجان به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

به گزارش  آینه جم عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: یکی از رویدادهای بزرگ کشور، انتخابات ریاست جمهوری است که ۲۹ اردیبهشت با حضور و مشارکت همه مردم برگزار می‌شود و انتخابات مهم دیگر که نقش مهمی در بحث مردم‌سالاری دینی دارد شوراهای اسلامی است که در قانون اساسی بر آن تاکید شده است که امور شهر و روستا را به مردم واگذار می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشحال هستیم که هیئت‌های اجرایی انتخابات وظیفه خود را به درستی انجام دادند و ما بر اساس قانون و تاکیدات موجود و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اساس مر قانون جلو رفتیم و وظایف خود در بررسی صلاحیت‌ها را به درستی انجام دادیم و از همه این عزیزان که صادقانه به وظایفشان عمل کردند تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات مهم است و هرچند فرمانداران مسئول حسن اجرای انتخابات هستند و قانون‌گذار تکالیفی گذاشته ولی تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شده است و باید از نظر امکانات و نیروی انسانی و تجهیزات همکاری لازم را با برگزارکنندگان داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: امسال در شهر بوشهر و برازجان انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت الکترونیک انجام می شود و امیدواریم تجربه خوبی برای برگزاری انتخابات الکترونیک و در همه نقاط استان در انتخابات‌های آینده باشیم و در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شده است.

[کد خبر:AJ21324]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب