به گزارش آینه جم: - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به حضور سامانه ناپایدار جوی در استان بوشهر، گفت: سامانه بارشی جدید وارد استان بوشهر می‌شود.

به گزارش آینه جم: نادر شفی‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مطابق انتظار با خروج سامانه بارشی از استان، جهت جریانات به سمت شمالی تغییر جهت یافت.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود طی بعدازظهر تا غروب سرعت باد شمال غربی به‌ویژه در نواحی جنوبی استان افزایش یافته و دریا تا حدودی متلاطم شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به عبور امواج ناپایدار جو بر روی استان از فردا، در خصوص نوع فعالیت این سامانه بارشی و چگونگی ایجاد ناپایدار جوی طی روزهای پنجشنبه تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده، اطلاعیه صادر خواهد شد.

وی بیان داشت: در ۲۴ سال آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و از فردا افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

شفی خدایی افزود: جهت باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در بعداز ظهر و شب در نواحی جنوبی استان و همچنین بر روی دریا طی ساعاتی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

[کد خبر:AJ20919]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب