آینه جم: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی پنج سال گذشته، وزارت ورزش و جوانان هزینه‌ای در راستای توسعه ورزش در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر انجام نداده است.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1395/06/08/13950608000044_PhotoA.jpg

به گزارش آینه جم؛ سکینه الماسی صبح امروز در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهرستان کنگان اظهار داشت: بخشی از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در طی این سال‌ها در سطح چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه بر مبنای اعتبارات وزارت نفت و همچنین سفر مقام معظم رهبری در سال 90 به شهرستان کنگان بوده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز شاهد افتتاح یک مجموعه خوب ورزشی در سطح شهرستان کنگان هستیم به برکت سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سهم وزارت ورزش و جوانان برای اختصاص اعتبار جداگانه به ورزش حوزه انتخابیه‌ام بسیار ناچیز و غیر قابل بیان است.

الماسی با اعلام اینکه سهم ورزش در سبد خانوار ایرانی کم‌رنگ است، اظهار داشت: با توجه به انواع و اقسام بیماری‌ها که بخشی از آن از طریق ورزش رفع می‌شود باید فکر اساسی برای رفع این معضل کم‌تحرکی و نبود ورزش در سبد زندگی خانواده‌های ایرانی کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ورزشکاران به عنوان مبلغان فرهنگی، رسالت مقابله با جنگ نرم دشمن را در عرصه‌های مختلف به دوش می‌کشند که ضروری است توجه ویژه‌ای به آنها شود.

وی ادامه داد: در این راستا سهم بانوان در ورزش ناچیز است و دولت و وزارت ورزش و جوانان نباید فقط بر ورزش‌های پرآوازه تمرکز کنند.

[کد خبر:AJ19551]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب