آینه جم  - امام جمعه عسلویه از پیگیری جدی برای رفع مشکلات مردم در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: در آغاز سال تحصیلی باید تلاش شود که کلاس‌های درس عسلویه بی‌معلم نمانند.

به گزارش آینه جم، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران حضوری گسترده و پرشور داشتند و جانانه از این آب و خاک دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با دست خالی هشت سال مقاومت کردند و به دشمن اجازه دست‌درازی ندادند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی دارای سلاح‌های پیشرفته است و دشمن نمی‌تواند غلطی کند.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان ایثارگران جانبازان و شهدا و آزادگان دفاع مقدس اضافه کرد: ما به خانواده‌های این بزرگواران بدهکار هستیم.

وی با اشاره به آغاز سال جدید تحصیلی، بیان کرد: مدیر آموزش و پرورش با دقت و ظرافت امور دانش آموزان را به خوبی دنبال کنند و مثل سال‌های قبل شرایط به گونه‌ای نباشد که تا چند ماه در بعضی از رشته‌ها و کلاس‌ها معلم نداشته باشیم.

لزوم مشارکت عمومی در سرشماری

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به آغاز سرشماری به صورت اینترنتی، افزود: این سرشماری از فردا آغاز می‌شود و با توجه به نقش مهم این سرشماری در برنامه‌ریزی‌ها، مردم مشارکت کاملی داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در پتروشیمی مبین در شهرستان عسلویه، ادامه داد: به دنبال این مشکلات شاهد افزایش آلودگی هوا در عسلویه بودیم که باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شد.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: پیگیری‌هایی از طریق امام جمعه بوشهر، نماینده استان در مجلس خبرگان، استاندار و معاوان استاندار، مدیرکل محیط زیست و فرمانداری صورت گرفت و مشکل رفع شد.

وی با بیان اینکه برخی افراد بی‌انصافی می‌کنند و القا می‌کنند که امام جمعه و مسئولان پیگیر نیستند، گفت: چندی پیش نیز در مورد مسائل مربوط به برق مشکلاتی پیش آمد و فرماندار عسلویه مسئله را به صورت جدی پیگیری و حل کردند.

سپاه مایه مباهات این کشور است

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اشاره کرد و ادامه داد: پاسداران عزیز به خود ببالند که ولی امر مسلمین و  نایب امام زمان (عج) چنین نظری نسبت به سپاه دارند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه مایه مباهات این کشور وبازوی پر توان امام است، خاطرنشان کرد: بعضی گفتند کشورهای پیشرفته سازمان نظامی کنار گذاشتند وپیشرفت کردند رهبری عزیز با رد این سخن فرمودند سخت است باور کنیم این حرف از ناحیه این فرد باشد.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: اگر چنین حرفی زده باشند حرف غلطی است و هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد؛ کسی که چنین حرفی زده شاید قوه عاقله‌اش مشکل پیدا کرده است. به فرموده رهبری، باید قدرت دفاعی کشور را روز به روز استحکام بخشید و برد موشک‌ها را بیشتر کرد.

وی گفت: آقازاده ای می‌گوید سردار سلیمانی داعش را به وجود آورده است، شما فرزند آیت الله بزرگوار و نادری هستید که شما از خود دور کردند؛ غلط می‌کنید چنین نظری بدهید، سردار سلیمانی افتخار ما هستند و ایشان جلوی داعش را گرفتند و امنیت ما به خاطر جانفشانی و زحمات او است.

[کد خبر:AJ18168]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب