آینه جم - نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توان نیروهای آتش نسانی و واحدهای HSE منطقه باید افزایش یابد و به طور جد پیگیر این موضوع هستم.

به گزارش آینه جم ، سکینه الماسی در نشست کمیته بحران منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس با اشاره به حادثه آتش سوزی در پتروشیمی مبین گفت: باید ابعاد دقیق این حادثه یررسی شده و ضمن کشف دلایل آن از تکرار بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

دبیر کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت فعالیت‌های مرتبط با گاز و پتروشیمی به گونه ایست که باید آماده مقابله با جوادث بود خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در حوزه مدیریت بحران با محدودیت‌های جدی همچون کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجهیم.

وی با تقدیر از کمیته مدیریت بحران و امدادگران و آتش‌نشانان گفت: در حادثه‌ی اخیر ابعاد خسارات وارده می‌توانست بیش از این باشد که با تلاش نیروهای امدادی، آتش از همان ابتدا کنترل و سپس مهار شد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارات زیست محیطی این حادثه قابل جبران نیست اضاقه کرد: مردم به طور جدی این سوال را دارند که چه کسی مسئول بروز چنین آلایندگی‌هاییست؟

قائم مقام منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از حادثه آتش سوزی در پتروشیمی مبین پرداخت.

حجت الله فریدونی با اشاره به پیگیری‌های مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از وی تقدیر کرد و گفت: از ابتدای بروز این حادثه سرکار خانم الماسی به طور مستمر پیگیر بوده و خودشان نیز برای بررسی بیشتر در منطقه حضور یافتند.

منبع: ثلاث

[کد خبر:AJ18164]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب