آینه جم: فرماندار دیر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۲ پروژه عمرانی ویژه هفته دولت در دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار آینه جم: حمزه اعتماد عصر سه‌شنبه در آیین افتتاح خیابان کشاورز شهر بردخون اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند که با اولویت‌بندی پروژه‌ها طبق نیاز مردم، پروژه‌ها را انتخاب و به بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به اینکه در این هفته ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: این پرژه‌ها شامل عمرانی، گازرسانی، بهداشتی و فرهنگی می شود.

فرماندار دیر عنوان کرد: همچنین آغاز عملیات شش پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال نیز در این هفته آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر در روز نخست هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد: امروز مقبره آیت الله حاج سید علی رکنی با مساحت ۱۹۱ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

اعتماد همچنین از افتتاح پروژه احداث خیابان کشاورز در روز نخست هفته دولت خبر داد و گفت: این خیابان به طول ۳۳۰ متر و عرض ۱۴ متر و با اعتبار دو هزار و ۷۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار دیر خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح‌های خوب درمانی و تقسیم متوازن امکانات درمانی در دولت تدبیر و امید امروز خانه بهداشت  مغدان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

[کد خبر:AJ17651]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب