آینه جم: وی اضافه کرد: مردی 30ساله به هویت"س_ب"به کمک سه خواهرش تعداد 16 هزارو 245 عدد فشنگ جنگی ژ3 و دو قبضه سلاح کلت کمری را از استانی در غرب کشور به گناوه منتقل کرده بود.

خلیج فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:با هوشیاری و تلاش افسران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان گناوه، باند خانوادگی خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی با دوقبضه سلاح کلت کمری و مقادیر زیادی فشنگ جنگی "ژ3"شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش «خلیج فارس»؛ سردار حیدر عباس زاده افزود: با اشراف اطلاعاتی و پلیسی نیمه شب دیشب پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یک باند خانوادگی فعال در خرید و فروش سلاح و مهمات جنگی را به محض انتقال مقادیر زیادی مهمات جنگی به استان بوشهر در شهر گناوه منهدم نمودند.

وی اضافه کرد: مردی 30ساله به هویت"س_ب"به کمک سه خواهرش تعداد 16 هزارو 245 عدد فشنگ جنگی ژ3 و دو قبضه سلاح کلت کمری را از استانی در غرب کشور به گناوه منتقل  کرد که در عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات تا کنون 4نفر متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو متوقف شده، همچنین تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط با این باند و اهداف و انگیزه های آنان ادامه دارد.

[کد خبر:AJ17618]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب