آینه جم  - مشاور وزیر و مدیرکل HSE وزارت نفت از تاکید وزیر نفت بر توجه جدی به زیست بوم منطقه ویژه پارس خبر داد و گفت: یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها در منطقه ویژه پارس ضروری است.

به گزارش آینه جم به نقل از منطقه ویژه پارس، در راستای اجرای موثر برنامه های ابلاغی HSE وزیر نفت، نشست مدیران عامل و روسای HSE شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس با حضور مشاور وزیر و مدیرکل HSE وزارت به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

مشاور وزیر و مدیرکل HSE وزارت نفت با تبیین ابلاغیه مقام عالی وزارت در خصوص راهکارهای اجرای مطلوب این ابلاغیه به مدیریت سازمان منطقه ویژه پارس به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت.

سید باقر مرتضوی با اشاره به موقعیت منطقه ویژه پارس و لزوم اجرای دقیق سیاست های ابلاغی مقام عالی وزارت در این منطقه گفت: با توجه به استقرار صنایع متعدد نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه لزوم توجه جدی به مقوله HSE بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل HSE وزارت نفت تصریح کرد: یکپارچه سازی فعالیت ها در سطح منطقه با مدیریت سازمان منطقه ویژه پارس علاوه بر کمک به یکپارچه سازی فعالیت ها می تواند شرایط HSE منطقه را به‌صورت قابل توجهی ارتقاء دهد.

مشاور وزیر نفت توجه جدی به زیست بوم منطقه و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان صنعت نفت از مهمترین برنامه‌های حوزه HSE در سطح منطقه است که بر اساس ابلاغیه وزیر نفت باید به‌صورت جدی برنامه‌ریزی و پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، مدیران عامل و روسای HSE شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس از جمله مدیران عامل شرکت مجتمع گازی پارس، عملیات غیرصنعتی پازارگاد و پتروشیمی مبین به ارائه گزارش و بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

[کد خبر:AJ17550]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب