آینه جم: صبح امروز پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام به همراه شهید حیدریزدانی در فرودگاه بین المللی بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری، مدیران و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان بوشهر مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش  آینه جم: صبح امروز پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام به همراه شهید حیدریزدانی در فرودگاه بین المللی بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری، مدیران و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان بوشهر مورد استقبال قرار گرفت.

مردم خون گرم بوشهر در این هوای گرم با گرمای وجوشان استقبال گرمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس داشتند.

مرد و زن، پیر و جوان حتی نسل های که با اینکه چند دهه از جنگ تحمیلی گذشته  بود با دیدگان گریان نوای شهید گمنام را برای خود زمزمه می گوید و با خالصانه سودای دل با شهیدان می نمود .

درد دل مادری که زیر لب ناله «ای گل پر از کجا آمدی از سفر کربلا آمدی» و با سوز دل می گفت «اهل کجایی که اینجا آمدی» «فرزندم، پاره تنم مادرت در جای دیگری منتظر توست» هم شنیده می شد.

همرزمان شهیدان که به یاد دوستانشان فریاد لااله الله اله سر می دادند و بر روی دستشان رفیقشان را بدرقه بهشت ابدی می نمود.

نوای کجاییدای شهیدان خدایی گرما بلا جویان دشت کربلایی تسلی بخش محفل استقبال شده بود .

قدم به قدم تابوت های  مقدس پوشیده با پرچم وطن بر روی دل های عاشقان ولایت در انوار قلب های مردم استان دوشا دوش بدرقه شد.

شهیدان آمدند تا بگوند ما تا آخر تا پای جان پای آرمان ها و  ارزش های انقلاب کبیر ولایتمان ماندیم و  ایستادیم، ای برادر ای خواهر خود را محک  بزن که شما کجای این آرمان ها هستید آیا با ولایت مانده اید.

بر اساس اعلام متولیان امر بعد از مراسم استقبال شهدای گمنام به حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر منتقل می شوند و جهت زیارت عموم در این حسینیه مستقر هستند و صبح پنجشنبه ساعت 7:30 بعد از قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی به شهرستان دیر که استقبال ابتدا از شهر بردخون آغاز می‌شود و سپس در شهر دیر و جمعه شب مراسم وداع با این دو شهید در شهر بردستان و روز شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۷ از دیر به سمت شهر دوراهک برای تشییع و خاکسپاری انتقال می‌یابد.

مراسم استقبال از شهید حیدر یزدانی بعد از 36 سال جاويدالاثر در شهرستان دشتستان بر اساس اطلاعیه  فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان عصرچهارشنبه 95/5/6 ساعت 19(7عصر)محل  تجمع چهارراه مخابرات برازجان با برگزاري مراسم شبي با شهيد در مصلي جمعه برازجان تا ساعت 22:30 عصر پنجشنبه 95/5/7 ساعت17 شهداي گمنام برازجان تا گلزارشهداي روستاي قلعه سفيد مراسم تشيیع برگزارمي گردد.

***گام نیوز

[کد خبر:AJ17183]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب