آینه جم : مدیرعامل سابق باشگاه شاهین در دوره حضور این تیم در لیگ برتر بازداشت شد.

به گزارش « آینه جم »؛ مجید حسینی کنگانی به دلیل عدم پرداخت یکی از چکهای این باشگاه راهی کلانتری شد. گویا یکی از هتل های شهر بوشهر چک مربوط به هزینه های باشگاه شاهین در زمان مدیریت کنگانی را به اجرا گذاشته و متاسفانه این مدیر بومی استان در تهران راهی بازداشتگاه گردیده است.

به نظر می رسد مسولان استانی در هر مقامی باید در سریع ترین زمان ممکن به کمک مجید حسینی کنگانی بیایند چرا که کنگانی این چک را برای امور شخصی نکشیده و آن را برای هزینه های تیمی خرج کرده که روزگاری افراد زیادی در کنار آن عکس یادگاری گرفتند!

منبع: فوتبال بوشهر

[کد خبر:AJ17115]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم

کانال تلگرامی پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم