آینه جم : مدیرکل بازرسی استان بوشهر می گوید: برخی از فیش های حقوقی نجومی در این استان پیگیری شده است.

به گزارش  آینه جم ؛ محمد آغاجری صبح امروز در نشست خبری مدیران قضایی استان در پاسخ به سوألی در ارتباط با اینکه آیا در استان بوشهر نیز گزارشی از فیش حقوقی نجومی وجود دارد؟ اظهار داشت: در این ارتباط بازرسی‌هایی از حوزه‌های کاری مختلف داشتیم و مواردی از حقوق نجومی وجود دارد اما هنوز رسمی نشده است.

وی بیان کرد: برخی افراد بودند که در طول سال ۹۴ در مجموع بیش از یک میلیارد تومان دریافتی داشتند. برخی موارد نیز بین 600 تا 800 میلیون تومان داشته ایم.

آغاجری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه چنین پرداختی هایی مربوط به کدام دستگاهها بوده، ادامه داد: توضیح بیشتر در مورد حقوق نجومی در استان بوشهر منوط به بررسی بیشتر و بررسی تمام جوانب مربوط به این مسائل است.

وی تصریح کرد: البته عمده این پرداختی ها طبق قوانین صورت می گیرد که نیاز به بازبینی و اصلاح قوانین به شکلی هستیم که این همه فاصله بین نیروهای یک واحد و کارکنان نباشد.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر در پاسخ به سوألی در مورد رسیدگی به تخلفات اداری هم بیان داشت: رسیدگی به تخلفات اداری از وظایف مهم اداره کل بازرسی استان بوشهر و در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

آغاجری اضافه کرد: برهمین اساس سال گذشته ۱۵۷ نفر متخلف اداری به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری معرفی کردیم.

وی اظهار داشت: باوجود معرفی متخلفان به مراجع مربوطه اما برخی حوزه‌ها برخورد اثربخش و بازدارنده نداشتند.

[کد خبر:AJ16427]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب