آینه جم : مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هدف گسترش زیرساخت‌های گردشگری در منطقه را اشتغال زایی، تشویق افراد برای حضور در منطقه و همچنین آشنایی آنان با فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانست.

به گزارش آینه جم به نقل از مهر؛ مهدی یوسفی با تاکید بر ظرفیت‌های بالای جذب گردشگر در این منطقه، گفت: ساحلی بودن شهرستان عسلویه و دسترسی مناسب آن به  سه استان هرمزگان، بوشهر و فارس موقعیت خوبی را به لحاظ گردشگری ایجاد کرده است. وجود تاسیسات صنعت نفت و گاز نیز باعث ایجاد جاذبه مضاعف برای جذب گردشگران صنعتی و دیدن صنعت در کنار طبیعت بکر شده است.

وی با تشریح طرح مشترک این سازمان و دانشگاه تهران برای تعریف مسیر گردشگری کیش - عسلویه - بوشهر بیان کرد: برای ایجاد این مسیر گردشگری نیاز به ایجاد تاسیسات لازم در شهرستان عسلویه است. در همین راستا نوروز امسال دهکده گردشگری‌ای برای اولین‌بار و به طور آزمایشی با استفاده از المان‌های صنعتی ایجاد شد و در طول ۲۰ روز برپایی، روزانه سه هزار نفر از آن استفاده کردند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: هم‌اکنون با یکی از شرکت‌های خصوصی حاضر در منطقه برای ایجاد دهکده دائمی گردشگری توافق شده و زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در ساحل پرک برای این کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تاثیرات مختلف گسترش صنعت گردشگری در این منطقه تصریح کرد: هدف ما از گسترش زیرساخت‌های گردشگری در منطقه، اشتغال زایی، تشویق افراد برای حضور در منطقه و همچنین آشنایی آنها با فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود است.

[کد خبر:AJ16426]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب