آینه جم، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روابط عمومی کانال دوسویه سازمان و مخاطبان است و اگر مدیری نگاه نامناسبی به روابط عمومی داشته باشد سازمان لطمه می‌بیند

به گزارش آینه جم به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر با قدردانی از فعالیت‌های روابط عمومی‌های استان، با بیان اینکه هر سازمانی نیاز به پویایی و بالندگی دارد و روابط عمومی نقش ویژه و اساسی در آن دارد اظهار داشت: روابط عمومی در جامعه ما نوپا اما اثرگذار است اما تا رسیدن به جایگاه حقیقی و آرمانی زمان لازم است.

وی با بیان اینکه هیچ واژه‌ای برای تلاشگران عرصه اطلاع‌ رسانی کافی نیست، افزود: روابط عمومی کانال دوسویه سازمان و مخاطبان است و اگر مدیری نگاه نامناسبی به روابط عمومی داشته باشد سازمان لطمه می‌بیند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: روابط عمومی، بازخورد فعالیت‌ها را به مخاطبان و سازمان انتقال می‌دهد و تهدیدات را شناسایی کرده و مدافع سازمان است.

وی با اشاره به واقعیت‌ها و انتظارات و لزوم توسعه متوازن، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید آینده روشن را ببینند و برای بهتر شدن تلاش کنند و در کنار مدیر دستگاه، برای تصمیمات بهتر بکوشند و در تنظیم برنامه‌ها و فعالیت‌ها بازوی مدیران باشند.

 این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: همه ما معلم هستیم و رسالت خطیری بر عهده داریم و با سرعت تغییرات، نیاز به پشتکار و فعالیت مضاعف داریم تا در مسیر توسعه قرار گیریم.

 در ادامه رئیس اداره روابط عمومی و کارشناس مسؤولان و کارشناسان اداره‌کل و شهرستان‌ها و مناطق پیرامون وظایف و مشکلات حوزه خود مطالبی بیان کردند.

در این گردهمایی از روابط عمومی‌های شهرستان‌ها و مناطق بردخون، جم، دیّر، تنگستان و جزیره خارگ به‌عنوان روابط عمومی‌های برتر به‌صورت ویژه تجلیل و از کارشناسان روابط عمومی استان قدردانی شد.

آوای جم؛شایان ذکر است مسئولیت روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جم بر عهده محمد هوشمند است که ارتباط بسیار مثبت و مناسبی با رسانه ها داشته و سعی نموده است با ارتقا دانش روابط عمومی کمک شایانی به مجموعه آموزش و پرورش جم نماید.

[کد خبر:AJ15801]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب