آینه جم: برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:05 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش آینه جم: برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

 
 عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت خیلی خوشحالیم در این ایام فرخنده در خدمت شما هستیم، دیروز نیمه شعبان بود و امروز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر است که این مناسبت ها را به شما تبریک می گوییم.
 
اما از آن گذشته دیشب چه کرد سینمای ایران و چه افتخاری برای ما آفرید، اصغر فرهادی و شهاب حسینی جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد را برای فیلم فروشنده در جشنواره فیلم کن به دست آوردند و برای ما افتخار آفریدند.
 
سئوال مسابقه پیامکی این هفته به نتیجه فینال جام خذفی اختصاص یافته بود.
 
در ابتدای برنامه گزارشی از حواشی پیش از بازی صنعت نفت و فجرسپاسی منجر به صعود به لیگ برتر در سطح شهر آبادان پخش شد.
برنامه نود
مهدی طارمی میهمان برنامه نود بود.
 
طارمی: پیشنهاد خوبی داشته باشم ، به اروپا می روم
 
مهدی طارمی ابتدا به وضعیتش در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: من سه سال پیش در پادگان بودم و یک سال بعد آقای گل لیگ یک شدم. با نظر آقای دایی به پرسپولیس آمدم و خدا را شکر می‌کنم که این فصل آقای گل شدم.
 
آقای گل لیگ در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازی پایانی تصریح کرد: متأسفانه در سه بازی پایانی تیم‌ها یازده نفره مقابل ما دفاع می‌کردند. البته در دیدار با راه‌آهن فشار زیادی روی بازیکنان بود و نتوانستیم عملکرد همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم.
 
تصاویری از گلزنی طارمی پخش شد و وی در مورد این صحنه ها توضیحاتی ارائه می کرد.
 
بخش دوم گزارش آبادان پخش شد و در این بخش حال و هوای این شهر در زمان مسابقه صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی و پیروزی این تیم و صعود به لیگ برتر به تصویر کشیده شد.
 
طارمی به بازی با استقلال اهواز اشاره کرد و ادامه داد: من به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و دیدار با گوام تنها یک روز برای این بازی استراحت کردم. به‌طور کلی در طول فصل پنالتی و موقعیت‌های بسیاری خراب کردم که اگر کمی دقت داشتم آمار گلزنی به مراتب بهتری از خود به جای می‌گذاشتم.
 
طارمی در مورد رفتنش از پرسپولیس و رفتن به اروپا اظهار داشت: ابتدا از هواداران پرسپولیس تشکر میکنم ولی تصمیم گرفته ام اگز امسال پیشنهاد خوبی از تیم های اروپایی داشته باشم به اروپا می روم.
 
وی ادامه داد: در این باره با بزرگان فوتبال کشورمان نیز صحبت هایی داشته ام و همه بر این عقیده اند که بروم بهتر است و اگر قصد رفتن به تیم های اروپایی دارم، امسال بهترین فرصت است.
 
 
مهاجم پرسپولیس در مورد حواشی پنالتی در بازی استقلال خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیار تمرین پنالتی کردم و در آن بازی دو گل زده بودم و فرصت مناسبی بود تا با هت‌تریک کردن تاریخ‌ساز شوم.
 
وی در پاسخ به پرسش فردوسی‌پور مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد فصل آینده در مقابل رونالدو و مسی بازی کند، گفت: بله، احتمال دارد.
[کد خبر:AJ15783]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب