آینه جم: در خبرها آمده بود که یک تیم با سابقه ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی آقای گل پرسپولیس و لیگ برتر ایران شده است و  این خبر هنوز نه تایید شده و نه تکذیب.

به گزارش آینه جم، کروتون تیمی که 106 سال قدمت دارد، به رهبری بازیکن سابق خود ایوان جوریچ برای اولین بار به سری A فوتبال ایتالیا صعود کرد و می‌تواند برای مهاجمی جویای نام از قاره آسیا یک انتخاب مناسب باشد.

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1395/2/14/1606243_514.jpg

اما کروتون قهرمان سری B ایتالیا با چه کارنامه‌ای راهش را برای صعود به سری A فوتبال ایتالیا (کالچو) باز کرده است؟

بازی برای یک کروات دیگر

کروتون پس از انجام 39 بازی در فصل 16-2015 لیگ B ایتالیا، صاحب 22 پیروزی و 12 مساوی شد تا با 59 گل زده و 32 گل خورده، 78 امتیازی شود و 3 هفته مانده به پایان فصل به سری A صعود کند.

جالب اینکه پس از این تیم کالیاری با اسم و رسمی به مراتب بیشتر در سری آ 74 امتیاز گرفته تا روی سکوی دوم رقابت‌ها قرار بگیرد.

تیم ایتالیایی خواهان طارمی را بیشتر بشناسید


هدایت کروتون برعهده ایوان جوریچ کروات است. بازیکن اسبق همین تیم کروتونه که سابقه بازی در سری A و پوشیدن پیراهن جنوا را دارد.

نکته جالب اینست که اگر طارمی به کروتون بپیوندد می‌تواند برای سومین فصل پی در پی تحت نظر یک مربی کروات فوتبالش را دنبال کند.

مثل مهدی 24 ساله مثل طارمی 16 گله

کروتون در فاز هجومی خود دو مهره قابل اعتنا دارد. نفر اول آنته بودیمیر 24 ساله است. درست مثل مهدی که 24 سال دارد. این مهاجم کروات مانند طارمی 16 گل زده و متولد کرواسی است.

آنته در جدول گلزنان برتر سری B ایتالیا نفر چهارم است در حالی که در جام‌حذفی هم 88 دقیقه بازی کرده و یک گل به آث‌میلان زده است.

دومین گلزن فصل اخیر کروتون فدریکو ریچی نام دارد؛ هافبکی چپ پا و 21 ساله که موفق شده طی 33 بازی 10 گل به ثمر برساند. فدریکو به طور متوسط هر 206 دقیقه یک گل زده که این عملکرد برای یک هافبک کارنامه‌ای قابل‌قبول است.

به نوشته مشرق، حال باید دید تیمی که با شایستگی راهی سری A ایتالیا شده در نهایت عزمش را برای خرید آقای گل لیگ برتر ایران جذب خواهد کرد.

مهدی ایتالیایی شود، بعد از رحمان رضایی و علی سامره سومین ایرانی شاغل در کالچو خواهد شد.

[کد خبر:AJ15282]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب