آینه جم: منتخب دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف کالای همراه ملوان اقدامی غیر منطقی و ناعادلانه بوده و این ناشی از عدم اشراف مسئولین پایتخت به مسائل و مشکلات مرزنشینان ساحلی است.

به گزارش «آینه جم :سیدکمال الدین شهریاری شب گذشته در نشست با لنجداران، تجار، صیادان و فعالین اقتصادی بخش ساحلی تنگستان که در روستای بندر عامری دلوار برگزار شد، افزود: همان طور که قبلا اعلام کرده بودم از فردای روز انتخابات پیگیر حل مشکلات مردم خواهم بود و در مدت سپری شده بعد از ۷ اسفند با بیش از نصف کابینه دولت ملاقات های مکرری داشته و خود را آماده خدمتگزاری به مردم کرده ام.

منتخب دشتی و تنگستان در نشست با لنجداران، تجار، صیادان و فعالین اقتصادی

وی با اشاره به دیدارش با آخوندی وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: علیرغم محدودیت های موجود در بودجه سال ۹۵، اعلام می کنم نه تنها بندر عامری، بلکه تمام بنادر حوزه انتخابیه توسعه خواهند یافت و برای پیگیری این امر مسئولین مربوطه را به خط ساحلی دشتی و تنگستان خواهیم آورد تا از نزدیک مشکلات مردم را لمس کرده و سپس آن در خصوص آن چاره اندیشی شود.

شهریاری با بیان اینکه به دلیل مسئولیت های قبلی ام به موضوع ته لنجی آشنایی کامل دارم، ادامه داد: هر چند وقت یکبار توسط مسئولین کمرگات تصمیمی غیرعاقلانه و غیرعادلانه در مورد کالای همراه ملوانی گرفته می شود که بعد از گذشت چند مدت تجدید نظر صورت می گیرد. به واقع اگر تصمیم مدبرانه ای باشد دیگر شاهد اتفاقات این چنینی نخواهیم بود.

منتخب دشتی و تنگستان در مجلس دهم با بیان اینکه عدم آشنایی برخی مسئولین پایتخت نشین و عدم لمس مشکلات مرزنشینان، لنج داران و صیادان دلیل برخی تصمیمات چالش برانگیز است، ادامه داد: در خصوص ته لنجی در چند روز اخیر نشست هایی در مرکز داشته ایم که به نتایجی دست یافته و در آینده نزدیک این امر ابلاغ خواهد شد.

شهریاری افزود: البته برخی سوء استفاده ها از مقوله ته لنجی و واردات غیرمجاز که منجر به دریافت گزارش هایی در مرکز می شود، زمینه ساز تصمیمات یکجانبه را فراهم می کند، از این رو انتظار می رود قانونمداری مورد توجه باشد تا زمینه نگرانی مسولان و جامعه را در پی نداشته باشد.

در خلال سخنان منتخب دشتی و تنگستان یکی از حضار اعلام کرد که به هر نهادی از جمله فرمانداری و استانداری مراجعه می کنیم پاسخی دریافت نمی کنیم که شهریاری اعلام نمود: شما به بنده رای داده اید که در خدمت مردم باشم، اگر هم از بخشدار، فرماندار و یا استاندار پاسخی دریافت نکردید، به بنده مراجعه فرمایید و پاسخ خود را بی شک دریافت خواهید نمود.

منتخب دشتی و تنگستان در نشست با لنجداران، تجار، صیادان و فعالین اقتصادی

وی در پایان این دیدار بیان کرد: به پشتوانه اعتبار بی سابقه و رای بالایی که شما مردم شریف به بنده داده اید، ساماندهی کالای همراه ملوانی، بنادر و صیادی در اولویت است.

در ابتدای این جلسه دهیار، عضو شورای روستا و نماینده لنجداران محمدعامری با اشاره به وابستگی جدی بخش ساحلی به مبادلات دریایی، خواستار چاره اندیشی در زمینه محدودیت های پیش آمده شدند.

[کد خبر:AJ15281]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب