آینه جم:استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های رفاهی در مناطق صنعتی استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش  آینه جم: مصطفی سالاری یکشنبه‌شب در پایان افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پروژه‌های خوبی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید که بیانگر توسعه سریع این شهرستان است.

وی با تقدیر از مسئولان شهرستان عسلویه برای توسعه زیرساخت‌ها، بیان کرد: مردم این شهرستان میزبان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی هستند و باید خدمات مناسبی در کنار این ظرفیت‌های اقتصادی به آنها ارائه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به بازدید خود از روستاهای شهرستان عسلویه، اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی در نقاط مختلف استان شتاب گرفته است و چندین طرح مهم در روستاهای استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان محدوده‌های جدیدی به منطقه شهری نخل تقی اضافه شده است، ادامه داد: با همگرایی و همدلی بین مردم و مسئولان، در سال آینده نیز شاهد اقدامات و اجرای طرح‌های خوبی خواهیم بود.

سالاری اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ما احداث زمین‌های ورزشی بوده است که این طرح با سرعت بالایی در سطح شهرها و روستاهای استان در حال اجرا است و امروز نیز چندین پروژه ورزشی در نقاط مختلف شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید.

وی یکی از مشکلات شهرستان عسلویه را مربوط به وضعیت آب شرب این منطقه دانست و افزود: بخشی از کار انجام شده است و اقدامات تکمیلی برای رفع کامل مشکل آب در نخل تقی نیز در دست انجام است.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه محیط پیرامونی صنایع در استان بوشهر، گفت: زیرساخت‌های رفاهی در مناطق صنعتی استان بوشهر توسعه می‌یابد.

وی رفع مشکلات اشتغال جوانان در شهرستان عسلویه را به عنوان یکی دیگر از موضوعات مهم خواند و افزود: پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است و مردم این منطقه نیز باید با توجه بیشتر به موضوع آموزش، در این راستا حرکت کنند.

سالاری با بیان اینکه یکی از راهکارهای رفع مشکلات اشتغال در عسلویه مربوط به آموزش جوانان و نوجوان و کودکان این منطقه است، اضافه کرد: باید رقایت‌های علمی در این منطقه بیشتر شود و افراد به تحصیل و کسب علوم مختلف ترغیب و تشویق شوند.

وی رفع مشکلات زیست‌محیطی را به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد نظر عنوان کرد و افزود: کارهایی در این زمینه صورت گرفته است و با پیگیری‌های انجام شده، شاهد اجرای کارهای بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح 48 پروژه عمرانی در دهه فجر در شهرستان عسلویه گفت: در ایام‌الله دهه فجر 48 طرح عمرانی در عسلویه با سرمایه‌گذاری 380 میلیارد ریال افتتاح شد که 22 پروژه آن امروز در هفتمین روز از این ایام به بهره‌برداری رسید.

سالاری  تاکید کرد: با افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی در مناطق ویژه تاسیسات نفتی امسال اعتبارات این حوزه به دهیاری‌ها و شهرداری‌‎های عسلویه افزایش می‌یابد که تحول مهمی در عمران شهری و روستایی ایجاد می‌کند.

 

 
[کد خبر:AJ12841]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # محسن جم 1394-11-20 23:24
آخه کجای کشور رو دیدی که که بزرگترین قطب صنعتی داخل شهرشون باشه ولی موقع کار برا بچه هاشون کار نباشه مگه جاهای دیگه پتروشیمی و پالایشگاه نیست چرا الویت اول با بومی های خودشونه ولی نوبت به بچه های جم کنگان دیر عسلویه که میشه اصلا ما رو بومی بحساب نميارن آخه ناحقی تا کی آقای سالاری بخدا حق کشی هم حدی داره یعنی واقعا این حق ماست که حتی صدامون هم شنیده نمیشه بخدا ما بیکاریم بخدا بومی هستیم آقای سالاری چرا از حق ما دفاع نمیکنی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب