به گزارش «آينه جم»؛ برای برخی انگار انتخابات فصل شعارهای پوچ و توخالی است! کسی نمی داند این جماعت چه فکری درباره مردم می کنند، اما آنچه مسلم است حب دنیا و قدرت آنچنان چشمهایشان را کور و مغزهایشان را زایل کرده است که هر ادعای بدون پشتوانه ای را مطرح سازند.


معمولاً کمتر پیش آمده که شعارهای بزرگ فصل انتخابات بطور جدی دنبال شده و یا به سرانجام خاصی رسیده باشند، شعارهایی که در چنین مواقعی بی پروا در هر محفل و مجلسی مطرح می کنند، و بعد از اینکه خرشان را از پل گذراندند، خود را به فراموشی زده و انگار وعده ای در کار نبوده است.

تجربه ثابت کرده است آنانی که شعار های توخالی سر نداده و ادعاهای بی منطق نداشته اند بیش از حد تصور برای مردم کار کرده اند؛ به گونه ای که آثار خدمات آنها تا سالهای سال به چشم می آید. 

مردم ما خود بهتر می دانند چه کسانی صداقت دارند و چه کسانی با نیرنگ سعی در فریفتن ملت برای بدست آوردن رای دارند؛ آنها خوب می فهمند ادعاهای خدمات رایگان و وعده های اشتغال آنچنانی و 100 درصدی در این ایام با کدام نیت مطرح می شود.

خوب درک می کنند صالح کیست و اصلح کدام است؛ مردم ما تیزبین هستند و هوشیار اما:غفلت هم همیشه سبب شکست آدمی بوده و خواهد بود و چنانچه لحظه ای از برخی دسیسه ها غافل شویم ممکن است مجبور باشیم تا سالهای سال تاوانش را پس بدهیم.

 

منبع:استان24

[کد خبر:AJ12783]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب