آینه جم:فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ۱۳۹ تن برنج قاچاق در کنگان کشف شد.

به گزارش آینه جم:سرهنگ کرم دشتیان اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی را در راستای بهبود وضعیت امنیتی در سطح شهرستان کنگان داشته‌ایم و طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی در این راستا اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت امنیتی مطلوب در شهرستان کنگان، خاطرنشان کرد: با تلاش و همکاری همه نهادهای نظامی و انتظامی و امنیتی شاهد وضعیت بسیار خوبی از نظر امنیت در سطح شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف محموله بزرگ برنج قاچاق در شهرستان کنگان خبر داد و اضافه کرد: در جریان این عملیات‌ها بیش از ۱۳۹ تن برنج قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های اطلاعاتی و عملیاتی ماموران کلانتری ۱۲سیراف و پلیس آگاهی شهرستان کنگان، افزود: با شناسایی محل دپوی برنج، ۱۳۹ تن برنج به ارزش حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

دشتیان همچنین از دستگیری سه نفر در جریان این پرونده خبر داد و بیان کرد: سه دستگاه تریلر حامل برنج نیز در جریان این عملیات توقیف شد.

وی گفت: برنج‌های قاچاق توسط خودروهای سبک از شهرستان‌های هم‌جوار به انباری در روستای چاه مجنون منتقل می‌شد و از آنجا با خودروهای کانتینتری برای انتقال به دیگر استان‌ها بارگیری شده بود.

[کد خبر:AJ11102]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب