tyj.jpg

آینه جم:تیم فوتبال پارس جم نخستین گام از لیگ دسته دوم فوتبال کشور را با برد برابر پترو کیان شوشتر آغاز کرد.

به گزارش آینه جم:، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و عصر امروز تیم پارس جم با تک گل محمدعلی اکبرخواه از سد تیم خوزستانی پترو کیان شوشتر گذشت.

در ابتدای این دیدار محمد علی اکبر خواه در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند اما کمتر از 10 دقیقه بعد وی روی توپ ارسالی از کرنر با یک ضربه دقیق دروازه شوشتر را باز کرد و میزبان را پیش انداخت.

در ادامه، بازی در میانه میدان در گردش بود و بازی در نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم بازی اگرچه بیشتر در اختیار جمی‌ها بود اما خطری دروازه‌ها را تهدید نمی‌کرد و داور در دقیقه 65 سید رضا رضایی را از بازی اخراج کرد تا نماینده بوشهر 25 دقیقه پایانی را 10 نفره ادامه دهد، اما تیم شوشتری نتوانست از موقعیت خوب بدست آمده استفاده کند و بازی را به تساوی کشاند و حتی اگر جمی‌ها کمی خوش شانس بودند می‌توانستند در دقایق پایانی گل دوم را هم به ثمر برسانند که اینطور نشد و بازی با همان یک گل پایان یافت.

گفتنی است این بازی حواشی زیادی هم داشت و علاوه بر اخراج و کارت زردهای زیادی که بازیکنان از داور دریافت کردند در دقیقه 42 اعتراض تماشاگران به عملکرد ضعیف گلر جم با واکنش شدید و الفاظ بد مهدی پاشازاده همراه شد که این امر به مذاق هواداران جمی خوش نیامد.

استقبال بسیار خوب تماشاگران و حمایت از تیم پارس جم از نکات مهم این مسابقه بود.

تیم پارس جم نماینده جنوب استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور است و سال گذشته امید بسیار زیادی به حضور این تیم در لیگ دسته اول بود که در هفته پایانی از صعود باز ماند.

 

 

انتهای پیام/فارس

[کد خبر:AJ8833]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب