00000000000000000000000000877.jpgآینه جم:فرماندار جم گفت: تعاملات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با شهرستان جم افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار آینه جم:، فتح الله نوروزی چهارشنبه‌شب در نشست با مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد.

وی افزود: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و مجموعه کارکنان و کارگران این مجتمع رسالت خطیری را بر عهده دارند و همه باید تلاش کنند تا این رسالت به نحو مطلوب انجام شود.

فتح‌الله نوروزی میزبانی خانواده کارکنان پارس جنوبی و سایر شرکت‌های نفت و گاز را افتخاری برای شهرستان جم دانست و افزود: شهرستان جم سال‌هاست که با درک شرایط کشور و کلان‌نگری، میزبانی شایسته‌ای برای نفت و گاز بوده است و قطعا آرامش خاطر کارکنان و خانواده‌ها، نقشی بزرگ در انجام هر چه مطلوب‌تر وظایف نفت و گاز دارد.

نوروزی تعامل و همگرایی شهرک‌ها و مردم شهرستان را مهم و ضروری ارزیابی کرد و گفت: ارتباطات بسیار خوبی میان شهرک‌ها و مردم شهرستان وجود دارد که از زمان حضور دولت تدبیر و امید در راس مدیریت اجرایی کشور، این ارتباطات گسترده‌تر نیز شده است.

وی برگزاری جشن‌های مشترک و برگزاری جشن‌های مناسبتی در شهرستان با همکاری شرکت‌های مستقر در منطقه را گامی مهم در تحقق همدلی ها برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این روند مثبت تداوم یابد.

فرماندار جم مردم شهرستان را مردمی قدرشناس توصیف کرد و افزود: افزایش تعاملات مثبت در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به خصوص فراهم نمودن بستر اشتغال جوانان، می تواند همدلی‌ها را روز به روز افزایش دهد.

 اولویت اشتغال در پارس جنوبی با نیروهای بومی است

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست گفت: اولویت اصلی اشتغال در پارس جنوبی با نیروهای بومی است.

مسعود حسنی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش انرژی است که بخشی از این ظرفیت‌ها در شهرستان جم واقع است.

وی با تقدیر از نگاه مثبت فرماندار به حوزه نفت و گاز اظهار کرد: مردم شهرستان جم تعامل خوبی با کارکنان و خانواده‌های ساکن در شهرک‌ها دارند که شایسته تقدیر است.

حسنی با اشاره به همکاری‌های خوب شرکت‌ها با شهرستان در حوزه فرهنگی تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه تعاملات فرهنگی طی دو سال اخیر انجام شده است که با جدیت این روند را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اشتغال جوانان بومی را از دغدغه های مهم خود برشمرد و خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در پارس جنوبی با جوانان بومی است و از لحاظ اخلاقی خود را مقید به استخدام جوانان مناطق همجوار می‌دانم.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در جذب نیروهای بومی در پارس جنوبی انجام شده است و امیدواریم بخشی از دغدغه جوانان بومی رفع شود.

http://s3.picofile.com/file/8209874134/8I4A5166.JPG

[کد خبر:AJ7550]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # منصوری 1394-06-11 23:26
گاز پارس جنوبی دروغ می گویند اینها هیچ تعاملی با جم ندارند. شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به شهرستان جم، امتیاز و امکانات نداده است. لطفا پیگیری کنید و در سایت آیینه جم تبیین کنید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # سید 1394-06-11 23:27
نفت و گاز غارتگران شهرستان جم هستند، جم عقب مانده ترین شهرستان استان است، نفتی ها دارند به جم توهین می کنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # حسینی 1394-06-12 02:03
من تعجب می کنم که دو نفر از جمی ها در این جلسه حضوور داشتند و با اینکه این دروغ ها رو میشنون ولی باز سکوت اختیار می کنن. میترسن اگه چیزی بگن از سمتشون بر کنار بشن. واقعا جای تاسف داره.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهروند جمی 1394-06-17 16:57
واقعا صحبت های این جلسه دروغ محض است .همین شیخ رضایی خودش تعامل وروابط خوبی با منطقه ندارد چه برسیم به مدیر عامل پارس جنوبی مردم این چیزا رو باور نمیکنن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب