000000000000000000000000000999.jpgآینه جم ، سرهنگ روح الله گراوند فرمانده انتظامی شهرستان جم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان جم امنیتی مطلوب و پایدار حاکم است که این امنیت به وسیله تعامل مردم و حضور نیروهای محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان است.

گراوند خاطر نشان کرد: در مقایسه با شهرستان های همجوار در زمینه بحث جرایم خشن و اثر گذار، شهرستان جم از بهترین شهرستان هاست و طبق شاخص در بحث امنیت و جرایم علاوه بر رعایت شاخص شهرستان جم، حتی پایین تر از شاخص قرار دارد که این امنیت بسیار خوب را مدیون تعامل مردم، همکاران انتظامی و نظامی، شورای تامین شهرستان و دادستان با نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم در رابطه با ایست بازرسی شهرستان خاطر افزود: ایست بازرسی شهرستان همچنان مصوب نشده است.

گراوند افزود: ما منتظر حکم از سوی کشور هستیم، ایست بازرسی در حال حاضر به صورت موقت در حال فعالیت می باشد که در صورت طرح مهار و یا مشکل امنیتی فعال خواهد شد.

روح الله گراوند در پایان بیان داشت: نیروی انتظامی شهرستان جم آماده پذیرش افرادی است که تمایل به همکاری با نیروی انتظامی هستند را در سمت پلیس افتخاری بپذیرد، علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نیروی انتظامی شهرستان جم مراجعه نمایند.

منبع: سی سواران

[کد خبر:AJ7544]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب