IMG_20230401_011450_574.jpg

 

 

آینه جم-فرمانده انتظامی شهرستان "دیلم" از دستگیری سه نفر سارق زن درحال سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آینه جم سرهنگ کارآگاه"محمدرضا محمودیان "در گفت و گو با پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: براساس مراجعه حضوری یکی از شهروندان به واحد گشتی کلانتری11 در شهرستان دیلم مبنی بر اینکه تعداد سه نفر خانم که به صورت باندی اقدام به سرقت از مغازه ها می نمایند مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران به صورت پوششی به محل مورد نظر اعزام و با بررسی دوربین های مدار بسته سارقین زن را که از چند باب مغازه در یک راستا سرقت کرده بودند شناسایی و پس هماهنگی با محترم قضایی آنها را در جلوی یکی از مغازه های بازار اصلی مشاهده که باز هم قصد سرقت داشتند با فیلم ضبط شده مطابقت و با رعایت حقوق شهروندی توسط مأمورین دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "دیلم" تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به مقرانتظامی در تحقیقات اولیه پليسي به بزه انتسابی خود اعتراف و اظهار داشت قصد سرقت لوازم مغازه را داشتیم که در این اقدام ناکام ماندیم .

سرهنگ"محمودیان" با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمین به مراجع قانونی، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی و واحدهای صنفی ، سريعاً با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

[کد خبر:AJ41349]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب