IMG-20230201-WA0000.jpg

 

 

آینه جم: ۱۱ پروژه‌ عمرانی شهرداری جم به مناسبت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی مي شود
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جم: حسین زاده شهردار جم با اشاره بهره‌برداری از ۱۱پروژه عمرانی (پارک خاطره، بلوار طالقانی، دیوار حفاظتی مسیل‌های درون شهری، پیاده‌روسازی معابر سطح شهر، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های سطح شهر، تهیه و نصب دوربین‌های پایش تصویری، اجرای طرح‌های ترافیکی معابر سطح شهر، تخریب و بازسازی منازل مسکونی در راستای تملک اراضی، ترمیم نوار حفاری و وصله کاری آسفالت، احداث پل خیابان مصلی، محوطه سازی مجموعه خدمات شهری) در دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اعتبار بالغ بر ۲۹ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
سید خلیل حسین‌زاده با اعلام این خبر گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری جم طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ما‌ه‌های گذشته آغاز ‌و با پیشرفت خوب طی دهه مبارک فجر بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار جم تصریح کرد: در راستای تکمیل رینگ شهری، سهولت در تردد روستاهای مجاور و کاهش بار ترافیکی شهری، بلوار طالقانی به طول ۳۷۰ متر و عرض ۲۶ متر با اعتبار ۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
وی همچنین ادامه داد: پروژه‌ احداث پارک خاطره با اعتبار ۴ میلیارد تومان و در راستای توسعه فضای سبز و استفاده شهروندان از محیط مفرح به بهره‌برداری می‌رسد.
حسین زاده خاطر نشان ساخت: احداث دیوار حفاظتی با اعتبار ۳ میلیارد تومان یکی دیگر از پروژه‌های است که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جم به بهره ‌برداری می‌رسد.
شهردار جم همچنین با اشاره به مطالبات مهم مردم در بحث ترمیم و آسفالت کوچه ها و معابر، پیاده‌روسازی، بازگشایی مسیر‌ها، نصب دوربین‌های پایشی و دفع آب‌های سطحی؛ طی ماه‌های گذشته این پروژه‌ها با جدیت در دستور کار شهرداری و قرار گرفته و با اعتبار نزدیک به ۱۸میلیارد و ۳۰۰  میلیون  تومان در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.
[کد خبر:AJ40850]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب