wsardydl.jpg

 

 

آینه جم؛تقابل شاگردان حسن اشجاری و ایمان رزاقی راد علیرغم عملکرد فنی و تهاجمی دو تیم در نهایت بدون گل به پایان رسید.
به گزارش “ آینه جم ”، در روزی که استادیوم پوریای ولی تالش با حضور پررنگ تماشاگران و علاقمندان به چوکا، در انتظار اولین برد فصل در بازگشت دوباره حسن اشجاری بود، تلاش دو تیم بدون گل به تساوی رسید.
دو تیم در ابتدای نیمه حملاتی روی دروازه یکدیگر داشتند که بی نتیجه ماند و این در حالی بود که حضور پررنگ هواداران تالشی انگیزه مضاعفی به سبزپوشان داده بود تا به دنبال برتری مقابل تیم پرمهره پارس جنوبی جم باشند.
در نیمه دوم اما یک فوتبال شناور و تهاجمی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. پارس جنوبی با تکیه بر تجربه و البته نگاه به ضدحمله به دنبال راهی به دروازه ناصری بود و از این سو حسن اشجاری با چند تعویض حساب شده و اضافه کردن نفراتی باتجربه چون رضا کرملاچعب و حافظ یعقوبی به دنبال این بودند تا هواداران این تیم را ناامید از استادیوم خارج نکنند.
ارسال‌های مدافع راست باتجربه چوکا تالش که در این بازی از سوی اشجاری به عنوان وینگر به کار گرفته شده و تکاپوی ویژه رضا کرملاچعب برای گلزنی اما با بی دقتی و فرصت سوزی چند باره این تیم در دقایق پایانی همراه شد تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
چوکا که سه باخت پیاپی در کارنامه داشت، اکنون به اولین امتیاز خود در بازگشت دوباره حسن اشجاری دست یافت و با سه امتیازی که در هفته اول به دلیل مشکل در ثبت تیم امید وحدت به حساب این تیم واریز شد اکنون با چهار امتیاز همچنان در پایین جدول قرار دارد. چوکا هفته آینده باید در دربی گیلان برابر شهرداری آستارا قرار گیرد و پارس جنوبی اکنون با شش امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد و هفته آتی در جم برابر ون پارس اصفهان قرار خواهد گرفت.
[کد خبر:AJ39957]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب