63436_orig.jpg

 

 

آینه جم: رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: طرح توسعه ،تعمیر،تجهیز و بازسازی  بیمارستان توحید جم  با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است. 
به گزارش خبرنگار آینه جم ؛ دکتر گران پی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه جم با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه بیان داشت: از نقدها و پیشنهادات خبرنگاران و فعالان اجتماعی و سیاسی برای بهبود خدمت رسانی استقبال می کنم.
وی گفت: ۲۳ سال در منطقه هستم و شناخت کافی به منطقه و بهداشت و درمان صنعت نفت دارم و مدیر عملیاتی هستم در چارچوب قوانین پیگیر موضوعات مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر هستم. 
گران پی خاطرنشان کرد: طرح توسعه ۵ ساله بیمارستان را برنامه ریزی کردیم در این طرح همه جوانب و نیازها و زیرساخت ها با هدف خدمات با کیفیت تر به مردم منطقه تبیین شده است. 
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر اضافه کرد:  توقع داریم دانشگاه علوم پزشکی بیشتر کنار بیمارستان باشد نیروی طرحی در اختیار بیمارستان قرار دهد و حتی دعوت میکنیم  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بررسی موضوعات مختلف از بیمارستان توحید جم بازدید کند. 
دکتر گران پی گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور و همچنین وزارت بهداشت نیز برای حوزه  درمان شهرستان باید یاریگر بیمارستان توحید جم باشند. 
وی گفت: طرح توسعه بیمارستان توحید جم با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است و با همکاری دیگر مسوولان شهرستان با این اعتبار بازسازی، تعمیر، تجهیز و توسعه بیمارستان توحید جم در برنامه قرار میگیرد .
گران پی اضافه کرد: در طرح توسعه بیمارستان توحید جم ظرفیت اتاق عمل از ۳ اتاق به ۵ اتاق افزایش می یابد، اورژانس بیمارستان، درمانگاه و امکانات زایشگاه توسعه می یابد و بخش مراقبت های ویژه از ۳ تخت به ۸ تخت افزایش می یابد. 
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: حدود ۵۰ هزار نفر از کارکنان و خانواده های  صنعت پتروشیمی از خدمات بیمارستان توحید  استفاده می کنند اما پتروشیمی ها کنار بیمارستان نیستند. 
گران پی خاطرنشان کرد : در بیمارستان چیزی به نام شرکتی یا غیر شرکتی یا بومی و غیر بومی نداریم، وظیفه است به همه خدمات بدهیم طبق آمارها  ۷۴ درصد مراجعین  به بیمارستان غیر شرکتی  هستند و خدمت به مردم منطقه افتخار سازمان است.
وی با بیان اینکه قبول دارم متخصصان بیمارستان باید در اتاق های عمل باشند و به جای ویزیت ، بیماران را درمان و عمل کنند گفت: در زمینه جذب پزشکان فوق تخصص نیز در یکسال گذشته فوق تخصص های گوارش بزرگسالان، کلیه و غدد به پلی کلینیک تخصصی بیمارستان اضافه شده است .
 

63441_orig.jpg

دکتر فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم نیز در نشست با خبرنگاران شهرستان با تقدیر از زحمات اهالی رسانه در انعکاس اخبار بیمارستان بیان داشت: تذکرات و انتقادات اهالی رسانه کمک کننده به بیمارستان است. 
وی گفت: در دوران کرونا بیمارستان توحید جم عملکردی قابل قبول داشت و نرخ مرگ و میر  بیماران کرونایی در بیمارستان توحید جم خیلی کم بود که نشان از امکانات و خدمات خوب بیمارستان است. 
باقری از راه اندازی ۳ تخت مراقبت های ویژه خبر داد و گفت  در طرح توسعه بیمارستان توحید جم تخت های جدید به بخش مراقبت های ویژه اضافه می شود. 
باقری از اخذ مجوز بکارگیری متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان خبر داد و بیان داشت:برای بخش مراقبت های ویژه، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هنوز مجوزش  صادر نکرده است با این حال بخش مراقبت های ویژه راه اندازی شده و نیروهای آن نیز آموزش دیده اند.
رئیس بیمارستان توحید جم با تقدیر از عملکرد مرکز تصویربرداری فاضل جمی بیان داشت:  بخش خصوصی در حوزه درمان شهرستان جم باید فعال تر شود و این حضور بخش خصوصی، سبب افزایش خدمات می شود .
باقری افزایش ظرفیت آزمایشگاه مرکزی بیمارستان، تجهیز و احداث مرکزی تصویری برداری، افزایش ظرفیت واحد رادیولوژی، احداث محل درمان فضای باز در شرایط بحرانی، تجهیز سیستم های تهویه مطبوع بیمارستانی، افزایش عمل های جراحی، تجهیز مخزن اکسیژن ۳۰ تنی، تجهیز و به روز رسانی بخش سی سی یو را از دیگر اقدامات مهم  بهداشت و درمان صنعت نفت در یک سال گذشته در بیمارستان توحید جم عنوان کرد. 
در این نشست خبرنگاران دیدگاههای مختلف خود را درباره موضوعات و مسائل مختلف بیمارستان و بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر مطرح کردند.
[کد خبر:AJ39611]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب