IMG-20220813-WA0033.jpg

 

 

آینه جم- مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: برای تکمیل اجرای سد سرچشمه باغان ۲۱۵ میلیارد تومان دیگر مصوب شد و سد امسال آبگیری می شود. 
به گزارش آینه جم؛ مهندس سید  مهدی هاشمی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان جم با تقدیر از زحمات ایشان در انعکاس فعالیت های شرکت فجر بیان داشت: نقد، تحلیل، مطالبه گری  و یادداشت قطعا کمک کننده به شرکت خواهد بود. 
وی گفت: در زمینه تولید شرکت پالایش گاز فجر جم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است. 
هاشمی افزود: در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز تعریف درستی در وزارت نفت نشده است، من به مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه دارم و معتقدم این مسئولیت های اجتماعی باید سبب توانمندی مردم منطقه شود.
مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد:  در زمینه مسئولیت های اجتماعی باید تفکری ایجاد شود به موارد خرد و کم ارزش پرداخته نشود و به بیان مطالبات کلان و اثرگذار پرداخت و سطح تلاشها نباید پایین بیاید. 
هاشمی افزود: در زمینه آب شرکت فجر جم در دو پروژه سد سرچشمه باغان و پروژه آب شیرین کن های جم همکاری می کند .
وی در زمینه سد گفت: پروژه به خوبی پیش رفته است ۱۵۸ میلیارد تومان تاکنون توسط وزارت نفت کمک شده است ‌که خط انتقال ۸۲درصد و پیشرفت سد ۷۵ درصد است. 
مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم بیان داشت:۲۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل سد مصوب شده که در اختیار وزارت نیرو قرار میگیرد ‌
هاشمی با بیان اینکه در زمستان سد آبگیری می شود گفت هدف گذاری این است آب شرب پالایشگاه فجر جم و بخش ریز توسط این سد تامین شود.
مهندس حمید اله وردی مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجر جم نیز در این نشست به بیان آمارهایی در زمینه مسئولیت های اجتماعی پرداخت و گفت: اجرای دو فاز مسیر جم به ریز در دستور کار قرار دارد. 
اله وردی گفت: فاز اول ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مشکل معارض باعث شد پروژه تکمیل نشود. 
وی در زمینه روشنائی فاز اول گفت: مستندات موجود است که راهداری متقبل شد روشنایی را انجام دهد.
مهندس مهدی هاشمی مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش دیگر نشست خبری گفت: بازسازی و توسعه بیمارستان توحید جم در دستور کار قرار دارد و برای تامین اعتبار ۱۸۸ میلیارد تومان ، منتظر مصوبه هیات مدیره شرکت ملی گاز است و در این زمینه نامه نگاری ها و رایزنی ها انجام شده است.
هاشمی از همکاری در زمینه راه اندازی پارک علم و فناوری در جم و حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد و تصریح کرد: ایجاد صلاحیت حرفه ای کارکنان در شرکت  و ارائه گواهینامه معتبر در دستور کار قرار گرفته است. 
گفتنی است در این نشست اصحاب رسانه جم مسائل و موضوعات مختلف را با مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم و مدیر مهندسی و توسعه شرکت مطرح کردند
 

IMG-20220813-WA0034.jpg

IMG-20220813-WA0033.jpg

IMG-20220813-WA0032.jpg

[کد خبر:AJ39603]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # احمدی 1401-05-23 07:34
باسلام
خبرنگاران محترم شماچشم بینای مردم هستیدولی چرامشکلات بهداشت وردمان واب وبرق وراه ودیگرناراساییها ی جم رابه وزارت نفت ربط میدهیدشماهالطف کنیدمشکلات هروزارت خانه راازخودمسئولانش پیگیرشویددراستا ن بوشهرهمه حلال مشکلات راوزارت نفت میدانندولی اینطورنبایدباشد که وزارت نفت بتواندجورکم کاریهای وزارتخانه های دیگررابکشداین قضاوت یکرفه راکناربگذارید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب