IMG-20220804-WA0030.jpg

 

آینه جم؛ سند استراتژي مسئولیت اجتماعی پتروشيمي جم بر مبنای الزامات ایزو 26000 بر اساس مدل GRI 2018 به همّت دبيرخانه كميته مسئوليت اجتماعي و همكاري مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی به چاپ رسيد.

 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل پتروشيمي جم؛ براي اولين بار سند استراتژی مسئولیت اجتماعی پتروشیمی جم بر مبنای الزامات ایزو 26000 به همّت دبيرخانه كميته مسئوليت اجتماعي پتروشيمي جم و همكاري مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی تدوين و به چاپ رسيد.

 

سند استراتژي مسئوليت اجتماعي پتروشيمي جم با ارائه چشم‌اندازي از چيستي و چرايي مفهوم مسئوليت‌هاي اجتماعي به ارائه و تشريح مسئوليت اجتماعي در صنعت پتروشيمي از نظريه تا عمل پرداخته و بر اساس الزامات ايزو 26000 و مدل GRI 2018 به استانداردسازي فرآيند مسئوليت اجتماعي، دستورالعمل‌ها و روش‌ اجرايي آن در كليه واحدهاي ستادي و عملياتي شركت پتروشيمي جم پرداخته است.

 

گفتنی است سند مسئوليت‌هاي اجتماعي شركت پتروشيمي جم در 456 صفحه و 5 فصل شامل دستورالعمل‌هاي استانداردهاي بين‌المللي، نحوه ارائه گزارش پايداري توسط روابط عمومي و امور بين‌الملل اين شركت منتشر گرديده است.

 

امید است با استناد به سند مذکور ایجاد نگرشی مسئولانه که فراتر رفتن از حداقل الزامات قانونی و پایبند بودن به اصول درستی در پتروشیمی جم است، در نهادینه شدن فرآیند مسئولیت اجتماعی تأثیر به‌سزايي در پیشرفت کار و جامعه داشته باشد.

[کد خبر:AJ39524]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب