2609858.jpg

 

 

 

به گزارش آینه جم؛حجت الاسلام هاشمی نژاد  امام جمعه عسلویه در خطبه های نماز این هفته  به مشکل آب شهرستان عسلویه اشاره کرد و اظهار داشت: به مسئولان استان و شهرستان تذکر داده ایم که مشکل آب به بحران تبدیل نشود. الان مشکل آب جدی است و مردم با کم آبی مواجه هستند.
وی گفت: در جلسه‌ای که این هفته با مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس داشتم بحث آب شهرستان را مطرح کردم. به مدیران عامل دستور دادند که چند آب‌شیرین‌کن در منطقه احداث کنند.
امام جمعه عسلویه گفت:با مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس پیرامون وضعیت و آمار  مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه  صحبت کردم و آماری در این زمینه برای ایشان ارائه دادم که آقای علی عسکری تعجب کردند و ابراز تاسف نمودند. 
حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد اضافه کرد: مردم جدی بگیرند و بیش از پیش توجه کنند. مردم اصیل و نجیب این شهرستان در کنار صنعت هستند و در امنیت سهیم و دخیل هستند.
وی بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از آقای علی عسکری مدیر عامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ،از وی  تقاضا دارم باید برای تأمین آب مردم شهرستان تلاش کنند. اگر هم باز نیاز شد ورود کنند و دستور بدهند که مدیران عامل این مشکل را رفع کنند.
[کد خبر:AJ39171]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # قاسمی. جم 1401-04-03 23:43
آقای هاشمی متأسفانه تذکرات شما جواب نداده پیگیر تذکراتتون باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب