IMG-20211202-WA0022.jpg

 

 

آینه جم/  شرکت جم صنعت کاران پیشتاز راه اندازی و استفاده از تور واقعیت مجازی در منطقه ویژه پارس جنوبی
جم صنعت کاران در محدودیت های دوران شیوع کرونا از تکنولوژی و هنر برای ارتباط با مخاطبین و مشتریان خود، بهره می برد.
به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومی شرکت جم صنعت؛ جم صنعت کاران نخستین شرکتی است که پیش قدم شده و در مجموعه عظیم منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی امکان گردش آنلاین در محیط پروژه های مهم خود را واقع در پتروشیمی جم، برای بازدید کنندگان و علاقمندان فراهم نموده است و جزییات فنی و مهندسی این پروژه های عظیم صنعتی را در معرض نمایش قرار داده است.
نکته قابل توجه در این تور و‌ گردش مجازی این است که دارای قابلیت واقعیت مجازی است که مخاطب در هر نقطه ای که باشد، می تواند با استفاده از عینک های هوشمند، امکان سفر و گردش مجازی و حس توهم واقعیت و قدم زدن به صورت ۳۶۰ درجه در مجموعه پروژه هایی را تجربه کند که شرکت جم صنعت کاران در پتروشیمی جم طراحی و اجرا نموده است.
مزیت استفاده از قدم زدن در واقعیت مجازی با استفاده از عینک های هوشمند در این است که مخاطب و بازدید کننده دیگر نگران هشدارهای ایمنی نیست و می تواند به بخش های مهمی وارد شود که در واقعیت مکانی به دلیل هشدارهای  ایمنی و خطرات موجود، امکان نزدیک شدن به این مجموعه ها امکان پذیر نیست! 
در این تور و واقعیت مجازی بازدید کننده به طور دقیق با جزییات مهندسی و اجرای پروژه های عظیم شرکت جم صنعت کاران در مجموعه پتروشیمی جم آشنا می شود و این مزیت برای مدیران ارشد و سهامداران شرکت نیز کاربردی و مفید است.
[کد خبر:AJ37526]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب