01552177.jpg

 

 

آینه جم : دیدار دیروز مس شهر بابک و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ آزادگان به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم مهمان لغو و به روز دیگری موکول شد تا پارسی‌ها نتواننند به دلیل داشتن بازیکن کافی به مصاف حریف خود روند.

به گزارش آینه جم ؛ مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال در این زمینه گفته: به‌رغم تمام همکاری‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا آخرین لحظه، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی جم بسته ماند. به این ترتیب ثبت قرارداد‌ها و صدور کارت‌ها برای این تیم انجام نشد.

فریبرز محمودزاده افزود: همه عوامل در شهر میزبان از هیات فوتبال و نیروی انتظامی تا ناظر مسابقه و آمبولانس آماده برگزاری این مسابقه بودند، اما به علت ثبت نشدن قراردادها، بازی لغو و صورتجلسه شد که برای تصمیم گیری به کمیته انضباطی ارجاع می‌شود.

حال باید دید که رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این زمینه چه خواهد بود.

بدهی پارس جنوبی جم به مگنو باتیستا بازیکن خارجی پیشین خود باعث شده تا طبق اعلام سازمان لیگ تا زمان پرداخت آن از انجام نقل و انتقالات این باشگاه جلوگیری شود.

این بازیکن برزیلی دو فصل پیش برای پارس جنوبی بازی کرد و پس از اینکه دچار پارگی رباط صلیبی شد، برای درمان ایران را ترک کرد. باتیستامبلغ زیادی از قراردادش را دریافت نکرده و به همین علت به فیفا شکایت کرده است.

گفته می‌شود پارس جنوبی جم باید ۴۲۵ میلیون تومان به این بازیکن بپردازد.

این طور که در رسانه‌ها آمده است، باتیستا در گفت و گویی اعلام کرده است: به زودی با وکیلم صحبت می‌کنم تا طی مکاتبه با فیفا ، مطالباتم را از محل درآمدهای فدراسیون فوتبال ایران در فیفا برداشت کند و پارس جنوبی این پول را به فدراسیون فوتبال برگرداند تا تحریم ها نیز تاثیری روی این کار نگذارد.

بازیکن برزیلی طلبش را با دلار می خواهد

ایمان رزاقی راد، سرمربی پارس جنوبی در خصوص لغو شدن این بازی اظهار کرد: به هر حال نباید این اتفاق می‌افتاد اما به دلیل رضایت ندادن مگنو باتیستا، پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته ماند و نتوانستیم قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنیم. مشکل این بود که قراردادی که او با تیم بسته بود، به ریال بود اما حالا او مبلغ قراردادش را به دلار یا یورو می‌خواهد و ما هم نمی توانیم مبلغ قرارداد او را به واحد پول ریال برایش واریز کنیم زیرا تمام حساب‌های داخل کشورش را بسته و ما فقط می‌توانیم پول را به صورت دلار یا یورو برای او واریز کنیم.

وی در گفتگو با ایسنا ادامه داد: متاسفانه هنوز مدیران باشگاه با او بر سر مبلغ واریزی به توافق نرسیده‌اند زیرا او معتقد است که ارز تبدیل شده به دلار باید به اندازه قیمت دلار نیمایی در ایران برای او واریز شود نه قیمت دلاری که در بازار است. مدیران باشگاه در حال رایزنی با او هستند تا این مشکل هم حل شود تا ما بتوانیم در هفته دوم مقابل خیبر خرم‌آباد میزبانی کنیم.

بیانیه هیات فوتبال استان

هیات فوتبال استان بوشهر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که حضور نیافتن تیم پارس جنوبی جم در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال ایران ارتباطی با این هیات نداشته است.

در بیانیه عنوان شده: این شرایط سبب شده تا شاهد شکل‌گیری جریانی سراسر کذب علیه هیات فوتبال استان بوشهر باشیم و صادر نشدن مجوز برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم را به شکایت از این تیم از سوی هیات فوتبال استان ربط دهند، این در حالی است که هیات فوتبال استان به ریاست امیرحسین محتشم شکایت رسمی مطرح نکرده است.

هیات فوتبال استان بوشهر آورده: هر چند رفتار مسئولانه باشگاه پارس جنوبی جم در قبال ارائه تعهدات خود به هیات فوتبال استان، می‌تواند سهم بسزایی در کمک هیات فوتبال استان به هیات‌های شهرستانی داشته باشد، اما تا زمانی که این باشگاه مطالبات بازیکن خارجی خود را پرداخت نکند در عمل با مشکلاتی در فصل جاری فوتبال مواجه است.

[کد خبر:AJ37092]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب