00000000000000000000000000000000000000000000000index.jpg

 

 

آینه جم: مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از محل مجوزهای استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی۵۳۲ نفر در ۳۷ رشته شغلی در این دانشگاه جذب می‌شوند.

به گزارش آینه جم، عبدالرضا محبوبی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ظرفیت‌های جدید آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲۱ دی‌ماه سال جاری در سایت سازمان سنجش کشور اعلام شده‌است.

وی بیان کرد: نزدیک به یک سال است با شیوع ویروس کرونا خواب آرام از چشمان سربازان خط مقدم جبهه سلامت رخت بربسته است و انتظار می‌رود جذب این تعداد نیروی متخصص و تازه نفس یاری گر سربازان خط مقدم جبهه سلامت باشند.

محبوبی ادامه داد: ثبت‌نام این آزمون از ۱۵ تا ۲۱ دی‌ماه اعلام شده و داوطلبان می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی Www.SanJesh.Org مراجعه و ثبت‌نام کنند که احتمال دارد این مهلت تمدید شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های جدید که اعلام خواهد شد داوطلبان می‌توانند رشته شغلی و محلی انتخابی خود را با توجه به ظرفیت هر رشته محل جدید اصلاح کنند.

محبوبی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Www.SanJesh.Org قرار خواهد گرفت.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: آزمون در روز جمعه ۲۴ بهمن‌ماه در حوزه امتحانی که در کارت ورود به جلسه مشخص‌شده برگزار و پذیرفته‌شدگان نهایی در اسرع وقت شروع به کار می‌کنند.

 

خبر مرتبط:

استخدام ۱۲۸ نفر در شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان بوشهر + جزئیات و دانلود دفترچه

      

[کد خبر:AJ34696]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب