11567706_565.jpg

 

 

 

آینه جم :دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۰۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
به گزارش آینه جم؛  سعید کشمیری  اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.
وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۰ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک نفر از همشهریانمان روز جمعه ۱۴ شهریور، یک نفر روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور و یک نفر نیز روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.
دکتر کشمیری افزود: موارد فوت شده در رده سنی ۴۷ تا ۸۲ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا و بیماری مزمن خونی بوده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۱ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
دکتر کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۱ هزار و ۹۴۱ بوده است.
وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده خوشبختانه استان بوشهر وضعیت انفجاری در عرصه شیوع کرونا ندارد ولی با توجه به وضعیت استان‌های همسایه آغاز موج سوم کرونا در این استان دور از انتظار نیست.
دکتر کشمیری با تأکید بر رعایت همه‌جانبه در پیشگیری از شیوع و انتقال کرونا گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود امکان دارد از پیک سوم کرونا در شش ماه پیشرو رد شویم.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با هشدار در شکل‌گیری موج سوم کرونا در فصل پاییز خاطرنشان کرد: موج سوم ابتلا به کرونا در حال شکل‌گیری است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتلا به آن در همه سطوح جامعه پیشگیری شود.
[کد خبر:AJ33798]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب