000000000000000000000000000000000000000000001668.jpg

 

 

آینه جم؛  نماینده مردم کنگان، دیر و جم  و عسلویه در مجلس گفت: مسئولان پاسخ دهند چه زمانی دغدغه اشتغال جوانان و رفع محرومیت از مناطق پیرامون صنعت نفت در قالب مسئولیت های اجتماعی پایان می پذیرد.

به گزارش آینه جم، موسی احمدی در نشست علنی امروز (یکشنبه،19مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: از مردم شریف حوزه انتخابیه کنگان، دیر و جم بدلیل حضور پرشکوه در انتخابات و حسن انتخاب مجدد اینجانب، سپاسگزارم.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم و عسلویه  در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید ولایت و امامت، اظهار کرد: غدیر یعنی همراه و مطیع امام و رهبری بودن که پیشی گرفتن بر وی به معنای در صف مارقین بودن و عقب ماندن نیز به معنای به هلاکت افتادن است.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، ادامه داد: خبرنگاران در صف جنگ نرم قرار دارند و رسالتشان آشکار کردن حق و حقیقت و ایجاد وحدت و همدلی و غرور ملی است لذا این روز را به اهالی رسانه تبریک می گویم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به انفجار بندر بیروت، افزود: مردم شریف لبنان بدانند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما در کنار آنها هستیم و از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

احمدی با اشاره به آنچه مطالبه مردم از مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب مجلس یازدهم یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب و مجلس امید و انتظار مردم بشمار می رود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این رو باید امید مردم در قالب قانونگذاری صحیح و منطبق با نیازمندی های آنان جهت رفع مشکل و موانع اقتصادی و فرهنگی و نظارت دقیق بر دستگاه های اجرایی محقق شود.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رفع دغدغه های آنان در خصوص سختی معیشت از سوی نمایندگان پیگیری می شود. مقام معظم رهبری توصیه فرمودند با نیت خالص خدایی برای مردم کار کنید و مسائل کلیدی را اولویت دهید و تلاش کنید روابط با دولتمردان منطبق با قانون و شرع باشد و در مقابل دشمن وحدت داشته و نقش نظارتی مجلس را بدون حاشیه ایفا کنید از این رو باید به این موارد جامه عمل بپوشانیم.

وی در رابطه با مشکلات حوزه انتخابیه کنگان، دیر و جم، ادامه داد: چندی پیش شاهد افتتاح بزرگترین پتروشیمی اتانول خاورمیانه در شهرستان دیر و پتروشیمی کیمیای پارس در عسلویه بودیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح سوالی از وزیر نفت، افزود: مسئولان پاسخ دهند چه زمانی دغدغه اشتغال جوانان و رفع محرومیت از مناطق پیرامون صنعت در قالب مسئولیت های اجتماعی پایان می پذیرد؟.

احمدی گفت: مدتی است سخنانی در خصوص تخصیص سهمی از عوائد حاصل از عوارض آلایندگی به استان های مجاور مطرح و باعث ناراحتی و نگرانی مردم حوزه انتخابیه کنگان، دیر و جم شده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: درخواست می شود شخصا در این خصوص وارد عمل شوید و از تضییع حقوق مردم شریف این مناطق دفاع کنید. مشعل های آلاینده سر به فلک کشیده مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، اظهار کرد: باید در خصوص کالای ملوانی چاره اندیشی کرده و مردم شهرستان های دیر، کنگان و عسلویه را نجات دهید؛ باید معافیت کالاها به صورت مساوی در سطح استان انجام و از تبعیض و رفتار چندگانه جلوگیری شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: وضعیت نامناسب راه های حوزه انتخابیه مردم منطقه را ناراحت کرده و امروزه شاهد پروژه هایی هستیم که سالها معطل مانده اند. همچنین جاده هایی هستند که فرسوده شده و بخش هایی از آن به جاده مرگ معروف شده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین صیادان امروزه با مشکل اسکله، سوخت و هویت بخشی قایق هایشان روبرو هستند و امرار معاش برایشان مشکل آفرین شده لذا باید مشکلاتشان مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید فراموش شود منطقه دیر قطب کشاورزی بشمار می رود و این در حالیست که مشکلات متعدد این قشر از جامعه باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

[کد خبر:AJ33402]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب